Skip to main content

Peugeot: Συντήρηση με ενισχυμένα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας

Προτεραιότητα στις νέες ανάγκες των πελατών της, δίνει η Peugeot, σεβόμενη απόλυτα τα μέτρα περιορισμένης κυκλοφορίας, λόγω του COVID-19, με καινοτόμες υπηρεσίες συντήρησης των οχημάτων της μάρκας πανελλαδικά. Συγκεκριμένα, δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους πελάτες της να πραγματοποιήσουν τη συντήρηση του οχήματός τους, χωρίς να απομακρυνθούν από το χώρο του σπιτιού τους, εύκολα και γρήγορα. Μέσω του site www.peugeot.gr, στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα «Frontida Peugeot», οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν τον εξουσιοδοτημένο διανομέα που προτιμούν και να κανονίσουν άμεσα την παραλαβή του οχήματός τους από το χώρο τους και την αντικατάστασή του με ένα όχημα εξυπηρέτησης, για όσο χρόνο θα διαρκέσει το service του δικού τους. Η επιστροφή του αυτοκινήτου τους θα γίνει με την ίδια διαδικασία, στο χώρο των πελατών και με την τήρηση όλων των ενισχυμένων μέτρων υγιεινής που υποδυκνείει ο Διεθνής Οργανισμός Υγείας και ο Κατασκευαστής στην παρούσα συγκυρία.

Η διαδικασία παραλαβής, παράδοσης και η παροχή αυτοκινήτου εξυπηρέτησης  πραγματοποιείται χωρίς οικονομική επιβάρυνση του πελάτη. Με τον τρόπο αυτό, όπως επισημαίνεται αρμοδίως, η Peugeot φροντίζει για τη συντήρηση των οχημάτων των πελατών της εξασφαλίζοντάς τη μέγιστη διευκόλυνσή τους και την ασφάλεια τους.  Παράλληλα, για τους πελάτες οι οποίοι επιθυμούν να επισκεφθούν δια ζώσης έναν εξουσιοδοτημένο επισκευαστή, με τον Online Service Booking στον ιστότοπο της μάρκας, ή τηλεφωνικά στο 210 6700008 μπορούν να εξασφαλίσουν την ταχύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή συνωστισμού. 

Η Φροντίδα Peugeot ισχύει από τις 10 Απριλίου σε όλο το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της Peugeot. Επιπλέον, οι κάτοχοι αυτοκινήτων Peugeot μπορούν να ενημερωθούν για όλα τα προνομιακά προγράμματα συντήρησης οχημάτων 5ετίας και άνω στην ιστοσελίδα peugeot.gr και να επωφεληθούν από την υπηρεσία «Φροντίδα Peugeot».