Από την έντυπη έκδοση
Κάτι του έλειπε, είναι γεγονός. Διότι, στην πιο σύγχρονη εκδοχή του, το Nissan Micra ναι μεν είχε φύγει πολύ μπροστά σε σχέση με ό,τι είχαμε γνωρίσει στη μακρά ιστορία του μοντέλου, όμως μόνο με τον «χρυσό» πετρελαιοκινητήρα ενάμισι λίτρου (90 ίπποι) και το αναιμικό ατμοσφαιρικό μοτέρ βενζίνης ενός λίτρου (71 ίπποι) η γκάμα έδειχνε ατελής… Τώρα τα πράγματα μπαίνουν στη σωστή διάσταση και οι επιλογές των τρικύλινδρων υπερτροφοδοτούμενων «χιλιάρηδων» κινητήρων λτ IG-T με 100 ίππους και DIG-T με 117 ίππους μεταμορφώνουν το πολύ ενδιαφέρον αυτό Β-Hatcback.
Η τιμή του Micra με τον 1.0 ΙG-T βενζινοκινητήρα των 100 ίππων και το μηχανικό πεντάρι κιβώτιο διαμορφώνεται στα 14.290 ευρώ στην έκδοση Energy και στα 15.350 ευρώ στην ίδια έκδοση με το νέο αυτόματο κιβώτιο Xtronic CVT. Με τον νέο βενζινοκινητήρα 1.0 DIG-T των 117 ίππων και το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων στην έκδοση High Acenta το Micra κοστίζει 15.890 ευρώ.
Να σημειώσουμε ότι το νέο μοτέρ αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της συμμαχίας Alliance (Nissan – Renault – Mitsubishi), διαθέτοντας στις δύο εκδοχές του σειρά τεχνικών βελτιώσεων, όπως βελτιωμένη ψύξη, ηλεκτρονικούς ενεργοποιητές βαλβίδων ανακούφισης turbo, επίστρωση plasma αντί χιτωνίων στους κυλίνδρους, κυλινδροκεφαλή με ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής και πλαστικό κάλυμμα, ελαστικό βοηθητικό ιμάντα και σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα από χάλυβα.
Οδηγώντας πρόσφατα το 100άρι (IG-T), χαρήκαμε το νεύρο και την ελαστικότητά του, με το θετικό σε αίσθηση μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων και τη λογική κατανάλωση καυσίμου (6,5-7 λίτρα/100 χλμ.). Πολύ μας άρεσε και το νέο σύστημα πολυμέσων NissanConnect με κεντρική οθόνη αφής επτά ιντσών, που προσφέρει άμεση συνδεσιμότητα στα smartphones μέσω Apple CarPlay και Android Auto.