«Μετά την κυνική ομολογία Γεραπετρίτη ότι η κυβέρνηση διατηρεί την απαξιωμένη ανοησία του SMS για να διαπαιδαγωγήσει τους πολίτες, ο κ. Γεωργιάδης σήμερα ανακοίνωσε πως θα εισηγηθεί την κατάργηση του SMS για το λιανεμπόριο και την ίδια ώρα η κα Πελώνη παρέπεμψε την «επανεξέταση» μετά τις 15 Μαΐου», τονίζει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
«Το μπάχαλο και ο εμπαιγμός των πολιτών από την κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη συνεχίζεται κάθε μέρα», καταλήγει.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












