Με τις καραμπίνες στα χέρια συνελήφθησαν το βράδυ της Ανάστασης δύο στρατιωτικοί, έξω από εκκλησία στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής.
Πιστοί που είδαν τους δύο άνδρες με τα όπλα ειδοποίησαν την Αστυνομία. Στο σημείο έσπευσαν άνδρες της ΔΙΑΣ που εντόπισαν και συνέλαβαν τους δύο στρατιωτικούς.
Στο Τμήμα Ασφαλείας Αγίας Παρασκευής όπου οδηγήθηκαν, υποστήριξαν ότι είχαν μαζί τους τις καραμπίνες για να ρίξουν μπαλωθιές την ώρα της Ανάστασης.
Σε βάρος των δύο στρατιωτικών σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση του νόμου περί όπλων.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












