Τη σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με τη Λάρκο ενέκριναν οι μέτοχοι της ΔΕΗ Α.Ε., κατά τη σημερινή έκτακτη γενική συνέλευση.
Υπέρ της έγκρισης της σύμβασης τάχθηκε η συντριπτική πλειοψηφία των μετόχων (99,9%).
Η σύμβαση αφορά τόσο την τιμολόγηση του ηλεκτρικού ρεύματος, όσο και τη διευθέτηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών.
Σημειώνεται ότι το συνολικό χρέος της Λάρκο ανέρχεται στα 300 εκατ. ευρώ, με τη ΔΕΗ, εκτός από προμηθευτή ενέργειας, να αποτελεί και μέτοχο της εταιρείας με ποσοστό 11%.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












