Skip to main content

vRoubis: Αναπτυξιακό πλάνο για έσοδα 10 εκατ. ευρώ και ισχυρές συνεργασίες

Ο ιδρυτής και CEO της vRoubis, Βασίλης Ρουμπής.

Στόχος να ενισχυθεί περαιτέρω η μονάδα παραγωγής στη Χαλκίδα.

Με στόχο να εμφανίσει δυναμική εσόδων 10 εκατ. ευρώ σε βάθος πενταετίας, η vRoubis, που δραστηριοποιείται στην αγορά των φρέσκων χυμών με τα σήματα bfresh και Feeju, υλοποιεί ένα αναπτυξιακό πλάνο το οποίο προβλέπει επενδύσεις στη μονάδα στη Χαλκίδα και ανάπτυξη νέων συνεργασιών εντός και εκτός συνόρων.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε χθες, στο πλαίσιο συνάντησης με εκπροσώπους του Τύπου, ο μοναδικός μέτοχος της εταιρείας, Βασίλης Ρουμπής, στην παρούσα φάση υλοποιείται ο επενδυτικός σχεδιασμός ύψους 3,15 εκατ. ευρώ, ο οποίος έχει ενταχθεί από το 2019 στον αναπτυξιακό νόμο και αναμένεται να «επεκταθεί» ώστε να ενισχυθεί περαιτέρω η μονάδα παραγωγής στη Χαλκίδα.

Το εργοστάσιο στην τελική του μορφή θα αναπτύσσεται σε έκταση 2.800 τ.μ. σε ιδιόκτητο οικόπεδο 25 στρεμμάτων. Αυτή τη στιγμή η μονάδα στη Χαλκίδα περιλαμβάνει τρεις γραμμές παραγωγής, ενώ με την ολοκλήρωση και της επέκτασης θα περιλαμβάνει επίσης αποθήκες, ψυκτικούς χώρους, εγκαταστάσεις χυμοποίησης, RnD, γραφεία διοίκησης κτλ.

Το πλάνο προβλέπει και τη δημιουργία επιπλέον 1.000 τ.μ. για χώρους logistics.

Χαρτοφυλάκιο και συνεργασίες εντός και εκτός Ελλάδας

Η παραγωγική δυναμική της εταιρείας μεταφράζεται σε 10 χιλιάδες φιάλες 250 ml/ώρα και το χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει 100 κωδικούς. Τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις καταλαμβάνει η εκτός σπιτιού κατανάλωση, με τη vRoubis να έχει παρουσία σε πάνω από 4.000 σημεία HoReCa πανελλαδικά, εκ των οποίων τα 1.000 σε Αττική και Χαλκίδα, όπου γίνεται ίδια διανομή, ενώ στα υπόλοιπα 3.000 δραστηριοποιείται μέσω αντιπροσώπων.

Στη λιανική, οι φρέσκοι χυμοί bfresh βρίσκονται ήδη στα ράφια στις αλυσίδες Θανόπουλος και στην Βιολογικό Χωριό, ενώ η εταιρεία ετοιμάζεται να εισέλθει και στη μικρή λιανική, στα delicatessen σημεία και στο κανάλι των φαρμακείων. Παράλληλα, η εταιρεία έχει συνεργασίες με τις αλυσίδες Γρηγόρης, Starbucks και Coffee Lab, είτε με παρουσία των επώνυμων προϊόντων της είτε για παραγωγή κωδικών ιδιωτικής ετικέτας.

Όπως γνωστοποίησε ο κ. Ρουμπής, βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για συνεργασία και με τη HoΙΙand & Barrett, καθώς και με την Amazon στην Αμερική. Η εξωστρέφεια, εξάλλου, αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης για τη vRoubis. Σήμερα οι εξαγωγές αποτελούν το 10% του τζίρου και η επιδίωξη είναι να επιτευχθεί ανοδικός ρυθμός ανάπτυξης τα επόμενα χρόνια.

Τα μεγέθη

Σε επίπεδο μεγεθών, το 2024 έκλεισε με τα έσοδα της εταιρείας να διαμορφώνονται σε 2,7 εκατ. ευρώ και τα ενοποιημένα EBITDA σε 700 χιλ. ευρώ. Φέτος ο ρυθμός ανάπτυξης πωλήσεων κινείται στο επίπεδο του 25%, με τις προβλέψεις για τον τζίρο του 2025 να προσεγγίζουν τα 3,3-3,4 εκατ. ευρώ.

Σχετικά με το ενδεχόμενο σύμπραξης, ο κ. Ρουμπής εμφανίζεται θετικός για συνεργασία με στρατηγικό επενδυτή, αναφέροντας ότι υπάρχει εκφρασμένο ενδιαφέρον από επενδυτικά κεφάλαια, ωστόσο μια τέτοια εξέλιξη, όπως σημείωσε, θα μπορούσε να αναπτυχθεί μετά το πέρας μίας διετίας και όχι στην παρούσα φάση.