Το Φάιναλ-4 του 2025 δεν ήταν μόνο ένα ιστορικό γεγονός για την Ευρωλίγκα, καθώς φιλοξενήθηκε για πρώτη φορά στο Άμπου Ντάμπι, αλλά κι ένας θρίαμβος στο ψηφιακό επίπεδο.
Η κορυφαία ευρωπαϊκή διοργάνωση μπάσκετ κατέγραψε ρεκόρ επιδόσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εδραιώνοντας τον ηγετικό ρόλο της στην παγκόσμια αθλητική ψυχαγωγία.
Οδηγός αυτής της επιτυχίας ήταν η κοινωνική συμμετοχή η οποία έφτασε τα 40,56 εκατομμύρια, αυξημένη κατά 81% σε σύγκριση με το 2024.
Ένα αποτέλεσμα που μαρτυρά τον ολοένα και πιο ισχυρό δεσμό μεταξύ της λίγκας και της παγκόσμιας κοινότητάς της και που υπογραμμίζει την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής η οποία στοχεύει στην επέκταση σε νέες αγορές και κοινό.
Ρεκόρ ανάπτυξης σε όλα τα ψηφιακά μέτωπα
Όλοι οι κύριοι ψηφιακοί δείκτες κατέγραψαν διψήφιες αυξήσεις. Οι εμφανίσεις που δημιουργήθηκαν από τους επίσημους λογαριασμούς της Λίγκας έφτασαν τα 208,6 εκατομμύρια (+55%), ενώ οι αλληλεπιδράσεις τα 9,71 εκατομμύρια (+43%).
Οι προβολές βίντεο ξεπέρασαν τα 100,6 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 21% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος κι επιβεβαιώνοντας τον κεντρικό ρόλο του δυναμικού περιεχομένου στην εμπλοκή των οπαδών.
Η ανάρτηση με τις περισσότερες προβολές έφτασε τις 11,3 εκατομμύρια προβολές, ενώ το αντίστοιχο βίντεο τα 4,5 εκατομμύρια: δεδομένα που υπογραμμίζουν την ικανότητα της Ευρωλίγκας να δημιουργεί πολυκαναλικές αφηγήσεις υψηλής απήχησης, ικανές να τραβήξουν την προσοχή ενός αυξανόμενου διεθνούς κοινού.
Μεγάλο μέρος της ψηφιακής επιτυχίας οφείλεται στην ενσωμάτωση ζωντανού και διαδραστικού περιεχομένου.
Κατά τη διάρκεια του Φάιναλ-4, που μεταδόθηκε επίσης ζωντανά στο YouTube και το TikTok, το φορμάτ Euroleague & Friends έδωσε φωνή σε πρωταγωνιστές της ευρωπαϊκής και διεθνούς σκηνής μπάσκετ (Μπλατ, Μπατίστ, Διαμαντίδης, Σι Τζέι ΜακΚόλουμ, Μπογκντάνοβιτς, Μάικ Τζέιμς).
Η Ευρωλίγκα προς το μέλλον
Στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στο τέλος της σεζόν, ο διευθύνων σύμβουλος της λίγκας, Παούλιους Μοτιέγουνας, έκανε απολογισμό και προέβλεψε τις στρατηγικές κατευθύνσεις: επέκταση σε 20 ομάδες και σχέση με τη FIBA και το NBA.
Η επίσημη ιστοσελίδα συνέβαλε επίσης στη συνολική ψηφιακή επιτυχία. Με 3,4 εκατομμύρια προβολές σελίδας (+50%) και 567.000 μοναδικούς χρήστες (+20%), η πλατφόρμα προσέφερε εις βάθος κάλυψη της διοργάνωσης, αποτελώντας σημείο αναφοράς για τους οπαδούς, τα μέσα ενημέρωσης και τους επαγγελματίες.
Τα αποτελέσματα του εφετινού Φάιναλ-4 αποτελούν σημαντικό σημείο αναφοράς για τη διοργάνωση, η οποία εδραιώνει ένα καινοτόμο μοντέλο αθλητικής ψυχαγωγίας: στη βάση μια ψηφιακή στρατηγική ικανή να συνδυάζει περιεχόμενο βίντεο, εμπλοκή σε πραγματικό χρόνο και άνοιγμα σε νέες γεωγραφικές περιοχές.
Η επιτυχία που καταγράφηκε στο Άμπου Ντάμπι δεν αποτελεί μόνο ορόσημο, αλλά κι επιβεβαίωση: η Ευρωλίγκα είναι σήμερα ένα από τα πιο δυναμικά πρωταθλήματα στο παγκόσμιο ψηφιακό τοπίο, με μια αυξανόμενη βάση οπαδών και μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική θέση στην αγορά ψυχαγωγίας.
naftemporiki.gr