Skip to main content

Επέκταση σε παγωτό και ζαχαροπλαστική από την Αγγελάκης

Η νεοσύστατη εταιρεία Sweet Bond, η οποία ξεκινά με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 100 χιλ. ευρώ, διεκδικεί να κατακτήσει ισχυρή θέση

Είσοδο στην αγορά του παγωτού και της ζαχαροπλαστικής κάνει ο Θάνος Αγγελάκης, επικεφαλής της ισχυρής πτηνοτροφικής εταιρείας Αγγελάκης Α.Ε.

Ειδικότερα, η νεοσύστατη εταιρεία Sweet Bond, η οποία ξεκινά με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 100 χιλ. ευρώ, διεκδικεί να κατακτήσει ισχυρή θέση στην αγορά του παγωτού και των γλυκισμάτων.

Το νέο εγχείρημα θα αναπτυχθεί σε παραγωγικές εγκαταστάσεις στον Ασπρόπυργο, σε έκταση 1.200 τ.μ., όπου και θα παράγονται παγωτά και μια ευρεία γκάμα γλυκών, τα οποία θα διατίθενται στην εγχώρια λιανική, καθώς και στο κανάλι HoReCa.

Στην παρούσα φάση γίνεται η στελέχωση της νέας εταιρείας, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι στο τιμόνι της Sweet Bond θα βρίσκεται ο κ. Φιλοποίμην Αζδέρης, έμπειρο στέλεχος της αγοράς βασικών καταναλωτικών προϊόντων, ο οποίος κατείχε στο παρελθόν και θέση ευθύνης στην Αγγελάκης.

Παράλληλα, προωθείται και η τοποθέτηση του απαραίτητου μηχανολογικού εξοπλισμού στις γραμμές παραγωγής. Το αρχικό χρονοδιάγραμμα τοποθετεί το πρώτο λανσάρισμα παγωτών και γλυκών στην αγορά μετά το φθινόπωρο και μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς.

Στόχος και οι εξαγωγές

Η εταιρεία θα δραστηριοποιείται με επώνυμα προϊόντα με το εμπορικό σήμα Sweet Bond, ωστόσο δεν αποκλείεται και το ενδεχόμενο να αναπτυχθούν συνεργασίες για την παραγωγή κωδικών ιδιωτικής ετικέτας για λογαριασμό αλυσίδων.

Τα πλάνα προβλέπουν επίσης και την ανάπτυξη εξαγωγικής δραστηριότητας, και σε αυτό το πλαίσιο δημιουργούνται γραμμές που να υποστηρίζουν την παραγωγή καταψυγμένων γλυκών.

Η απόφαση εισόδου σε μια εντελώς διαφορετική κατηγορία δραστηριοποίησης φέρεται ότι προέκυψε εξαιτίας των σημαντικών προοπτικών που διακρίνουν την αγορά παγωτού και ζαχαροπλαστικής, η οποία τα τελευταία χρόνια προσελκύει όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον των επενδυτών.

Το τουριστικό ρεύμα και ο τζίρος

Το υψηλό τουριστικό ρεύμα που απολαμβάνει η Ελλάδα – που “μεταφράζεται” σε 30–35 εκατ. καταναλωτές – έχει “ανοίξει” σημαντικά τη δραστηριότητα των παγωτών και γλυκών.

Υπολογίζεται ότι στο παγωτό, σε όρους λιανικής, ο τζίρος κυμαίνεται σε περίπου 200 εκατ. ευρώ, ενώ στο χονδρικό εμπόριο παγωτού και ζαχαροπλαστικής οι έξι ισχυρότεροι “παίκτες” (Πουράτος, Στέλιος Κανάκης, Αφοί Λαούδη κ.τ.λ.) εμφανίζουν συνολικά δυναμική εσόδων περί τα 150 εκατ. ευρώ.

Ταυτόχρονα, η δυνατότητα αξιοποίησης του χαλυβδωμένου δικτύου διανομής που διαθέτει η Αγγελάκης, αλλά και των ισχυρών συνεργασιών που έχει αναπτύξει στα 63 χρόνια που δραστηριοποιείται η πτηνοτροφική βιομηχανία, καθώς επίσης και η σημαντική τεχνογνωσία που υπάρχει στις διοικητικές και οικονομικές υπηρεσίες, λειτούργησαν συνεπικουρικά στη λήψη της απόφασης για την ανάπτυξη του νέου εγχειρήματος.