Skip to main content

Τόκιο 2020: Ο γκουρού του μάρκετινγκ θεωρεί την αναβολή καλή για τους χορηγούς

Η απόφαση να αναβληθούν οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο και να μεταφερθούν το 2021 θα καλωσοριστεί από τους χορηγούς που πληρώνουν εκατοντάδες εκατομμύρια για να συσχετιστούν με την εκδήλωση.

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει ο Μάρτιν Σόρελ, γκουρού του μάρκετινγκ στη Μεγάλη Βρετανία και μέλος της Επιτροπής για τις επικοινωνίες της ΔΟΕ. 

«Οι χορηγοί, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, δεδομένου του συνολικού χάους θα προτιμούσαν την αναβολή μέχρι το επόμενο έτος ούτως ή άλλως», δήλωσε ο Σόρρελ στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

«Τώρα είναι θέμα προσεκτικής απόφασης για την περίοδο διεξαγωγής των Αγώνων, αλλά είμαι βέβαιος ότι οι Ιάπωνες διοργανωτές θα μπορέσουν να διαχειριστούν καλά την κατάσταση».

Ο 75χρονος Σόρελ, ιδρυτής του παγκόσμιου διαφημιστικού γίγαντα Wpp, υπογραμμίζει ότι δεν έχει βιώσει ποτέ παρόμοια κατάσταση αλλά πιστεύει ότι μετά από ένα πολύ δύσκολο δεύτερο τρίμηνο για την οικονομία τα πράγματα θα βελτιωθούν στο τρίτο και στο τέταρτο και προβλέπει ότι «θα υπάρξουν κάποια σημάδια ανάκαμψης πριν φτάσουν οι Αγώνες».