Skip to main content

Προς τη Nike ο Χάαλαντ με συμφωνία μαμούθ

Ο άσος της Μάντσεστερ Σίτι είναι «μήλον της έριδος» μεταξύ των τριών παγκόσμιων κολοσσών αθλητικών ειδών και με όποια κι αν υπογράψει συνεργασία θα εισπράττει τουλάχιστον 20 εκ. λίρες το χρόνο.

Στη σύγχρονη εποχή οι παίκτες έχουν γίνει πραγματικές εταιρείες, με τις πιο σημαντικές να βρίσκονται πάντα στο επίκεντρο της αγοράς.

Ο τελευταίος σπουδαίος ποδοσφαιριστής που βρέθηκε στο στόχαστρο των τριών αθλητικών κολοσσών αθλητικής ένδυσης και υπόδησης, των Nike, Adidas και Puma, είναι ο Έρλινγκ Χάαλαντ, ο επιθετικός της Μάντσεστερ Σίτι που απολαμβάνει μια σεζόν με 33 γκολ σε 33 εμφανίσεις.

Όπως αναφέρει το Athletic, ο νεαρός Νορβηγός επιθετικός είχε συμβόλαιο με τη Nike που ίσχυε μέχρι τον Ιανουάριο του 2022. Έκτοτε ο Χάαλαντ απαθανατίστηκε με παπούτσια και από τις τρεις μεγάλες εταιρείες που προαναφέρθηκαν, οι οποίες ανταγωνίζονται μέχρι την τελευταία δεκάρα για να έχουν το «αποκλειστικό».

Το περιβάλλον του Χάαλαντ αναμένει από τη νέα συνεργασία μια συμφωνία περίπου 20 εκατομμυρίων λιρών (με τρέχουσες ισοτιμίες γύρω στα 22,6 εκατομμύρια ευρώ) ανά σεζόν, προφανώς χωρίς να παρακάμπτεται η ανάγκη ο νέος αθλητικός εξοπλισμός να ικανοποιεί τον παίκτη όσον αφορά την άνεση.

Η Nike και ο Χάαλαντ ήταν μαζί από τότε που ο Σκανδιναβός ήταν 14 ετών το 2014, αλλά αυτό μπορεί να μην είναι αρκετό καθώς ο ανταγωνισμός είναι έντονος, ειδικά από την Adidas με επικεφαλής τον CEO Μπγιορν Γκούλντεν, ο οποίος είναι  παλιός φίλος με τη νορβηγική οικογένεια.

Από την άλλη, η Puma υπερηφανεύεται για συμφωνία με τη Μάντσεστερ Σίτι ως τεχνικό χορηγό μέχρι το 2029, η οποία καλύπτει ολόκληρη την περίοδο του τρέχοντος συμβολαίου μεταξύ του Χάαλαντ και των Άγγλων, το οποίο λήγει το 2027.

Δεν υπάρχει ακόμη κάτι επίσημο, αλλά σύμφωνα με τις φήμες από το περιβάλλον του μάρκετινγκ, φαίνεται ότι ο Χάαλαντ αποφάσισε να συνεχίσει με τη Nike.

Επιβεβαίωση αυτού φαίνεται πως είναι η επιλογή της Puma να υπογράψει με τον συμπαίκτη του, Τζακ Γκρίλις, αρπάζοντάς τον από τη Nike. Σε αυτό το σημείο, λοιπόν, απομένει μόνο η Adidas που θα μπορούσε να πετύχει το «κόλπο γκρόσο» ενάντια στον αιώνιο αντίπαλο.

naftemporiki.gr