Skip to main content

Πάνω από το φράγμα των 15 δισ. δολαρίων τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube

Αναλυτικά στοιχεία για τα έσοσα και συνδρομητές του YouTube έδωσε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα η Google, στην έκθεση αποτελεσμάτων τετάρτου τριμήνου. Τα στοιχεία όμως που αποκάλυψε ήταν περιορισμένα, καθιστώντας δύσκολο να γίνει αξιολόγηση της κερδοφορίας του YouTube.

Στο οικονομικό έτος 2019, τα έσοδα του YouTube από διαφημίσεις ανήλθαν στα 15,15 δισ. δολάρια, αυξημένα σε σύγκριση με τα έσοδα 11,16 δισ. δολαρίων του 2018. Αύξηση παρατηρείται και στο τέταρτο τρίμηνο, με έσοδα 4,72 δισ. δολαρίων έναντι 3,61 δισ.δολαρίων του τετάρτου τριμήνου της προηγούμενης χρονιάς. Τα παραπάνω αποτελέσματα αφορούν τα έσοδα από διαφημίσεις του YouTube και όχι από άλλες δραστηριότητες όπως οι συνδρομές στο YouTubeTV, που συμπεριλαμβάνονται σε άλλο τμήμα εσόδων της Google. 

Tο YouTube έχει περίπου δύο δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες (που το χρησιμοποιούν έστω μια φορά το μήνα), καθώς επίσης 20 εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές των πακέτων Music και Premium (χωρίς διαφημίσεις) και άλλα δύο εκατομμύρια επί πληρωμή συνδρομητές της YouTube TV.

Τα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα ο Σουντάρ Πιτσάι, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Alphabet, μητρικού ομίλου της Google, ο οποίος έχει δεσμευθεί για μεγαλύτερη διαφάνεια. Σε επίπεδο ομίλου, η Alphabet ανακοίνωσε διαφημιστικά έσοδα ύψους 37,93 δισ. δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο, αυξημένα σε σύγκριση με τα έσοδα 33,91 δισ. δολαριών του αντίστοιχου περσινού τριμήνου. Τα έσοδα από δραστηριότητες cloud ανήλθαν στα 8,92 δισ. δολάρια στο σύνολο του 2019, από 5,84 δισ. δολάρια του 2018. Το σύνολο των εσόδων της Alphabet ανήλθε στα 46,08 δισ. δολάρια, κατώτερα από τις προσδοκίες των αναλυτών.

naftemporiki.gr