Skip to main content

Η Nestle U.S. περνά στη Ferrero

Από την έντυπη έκδοση

Η Nestle -όνομα για πολλούς συνώνυμο με τα γλυκίσματα- αποφάσισε να εξέλθει πλήρως από την αγορά γλυκισμάτων και ζαχαρωτών των ΗΠΑ, στην οποία κατείχε μερίδιο 8%. Η απόφαση αυτή αντανακλά, όπως σχολίαζαν αναλυτές, τις πιέσεις που δέχονται οι μεγάλες βιομηχανίες τροφίμων να περιορίσουν την εξάρτησή τους από προϊόντα με ζάχαρη. 

Ο ελβετικός κολοσσός τροφίμων επιβεβαίωσε τη συμφωνία του για πώληση της σχετικής αμερικανικής μονάδας, η οποία περιλαμβάνει περισσότερα από 20 brands υψηλής αναγνωρισιμότητας στους Αμερικανούς καταναλωτές, μεταξύ των οποίων τα Crunch, Butterfinger, BabyRuth, 100Grand και Raisinets. Αγοραστής θα είναι ο όμιλος Ferrero, ο οποίος θα καταβάλει το αντίτιμο των 2,8 δισ. δολαρίων και θα αναδειχθεί στην τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στις ΗΠΑ, στην οποία ήδη διαθέτει μερίδιο 5%, μέσω προϊόντων όπως τα Ferrero Rocher, Nutella και Tic Tac. Τα ηνία στην αμερικανική αγορά γλυκισμάτων κρατάει η Hershey με μερίδιο 32%, ακολουθεί η Μars με 27%, ενώ η Lindt & Sprungli έχει μερίδιο 9%. 

«Η εξαγορά του κλάδου ζαχαρωδών της Nestle U.S. μας γεμίζει ενθουσιασμό, καθώς πρόκειται για έναν κλάδο με εξαιρετικά πλούσια γκάμα προϊόντων και εμβληματικά brands, με μακρά ιστορία και τεράστια αναγνωρισιμότητα» τόνισε ο Τζιοβάνι Φερέρο, εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου Ferrero. 

Σημειώνεται ότι η Ferrero πρόσφατα προέβη στην εξαγορά των Fannie May Confections Brands και Ferrara Candy Company.