Ξεπέρασαν τις προσδοκίες οι πωλήσεις του βρετανικού ομίλου πολυτελών ειδών Burberry στο τρίμηνο που έληξε στα τέλη Δεκεμβρίου, χάρη στην υψηλή ζήτηση για τα γνωστά επώνυμα προϊόντα του.
Οι πωλήσεις, εξαιρουμένων των καταστημάτων που έκλεισαν ή μόλις άνοιξαν, αυξήθηκαν κατά 8%, με διψήφιους ρυθμούς αύξησης να καταγράφονται σε Ευρώπη και Αμερική, Μέση Ανατολή, Ινδία και Αφρική.
Αντίθετα, στην αγορά της Ασίας/Ειρηνικού ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων περιορίστηκε σε μονοψήφιο νούμερο, κυρίως εξαιτίας της μειωμένης ζήτησης στο Χονγκ Κονγκ και στην Κίνα.