Skip to main content

ManpowerGroup: Ευχαριστημένοι υποψήφιοι, ικανοποιημένοι πελάτες

Oι εργοδότες έχουν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν πιστούς καταναλωτές των προϊόντων ή των υπηρεσιών της εταιρείας τους, κατά τη διαδικασία επιλογής υποψηφίων, σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας της ManpowerGroup, η οποία διενεργήθηκε σε σχεδόν 18.000 υποψηφίους σε 24 αγορές.

Βάσει της έρευνας, περισσότεροι από τους μισούς υποψηφίους (54%) αναφέρουν ότι η εμπειρία τους επηρεάζει άμεσα την αγοραστική τους πρόθεση, δηλαδή είτε να αγοράσουν ή όχι τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρίας.

«Οι υποψήφιοι αξιολογούν όλο και περισσότερο τις εμπειρίες τους χρησιμοποιώντας τα ίδια κριτήρια που ακολουθούν για τη διαδικτυακή αγορά προϊόντων και υπηρεσιών», δήλωσε σχετικά ο Εμπορικός Διευθυντής της ManpowerGroup Ελλάδας Μπάμπης Καζαντζίδης.

Όπως πρόσθεσε, η ανάπτυξη μιας δυναμικής στρατηγικής προσέλκυσης υποψηφίων σε κάθε στάδιο της διαδικασίας ανθρώπινου δυναμικού, αποτελεί ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση των εξαίρετων και καλύτερων ταλέντων καθώς και για την ανάπτυξη υφιστάμενων ή μελλοντικών καταναλωτών.

«Η διαφάνεια στις περιγραφές των θέσεων εργασίας, οι σαφείς αξίες και η διασφάλιση μιας θετικής εμπειρίας συνέντευξης επηρεάζουν τελικά εάν ένας υποψήφιος θα αποδεχτεί την προσφορά μιας θέσης ή θα επιλέξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Σύμφωνα με τη μελέτη, η ξεκάθαρη αποστολή της εταιρείας, η ελκυστική κουλτούρα καθώς και η δέσμευσή της για την κοινωνική ευθύνη αποτιμώνται θετικά από τους υποψηφίους.

Ωστόσο, η έλλειψη διαφάνειας των μισθών ή η έλλειψη ανταπόκρισης στην υποβολή αίτησης είναι πολύ πιθανό να επηρεάσει αρνητικά την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών – ιδιαίτερα στην περίπτωση απόρριψης μετά από συνέντευξη.