Ανακοινώθηκαν την Τετάρτη τα αποτελέσματα των Tourism Awards. Πρόκειται για τα βραβεία-θεσμό του ελληνικού τουρισμού, που συνεχίζουν για έβδομη χρονιά να επιβραβεύουν τους καινοτόμους και τους άριστους.
Για άλλη μια χρονιά, μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις από ολόκληρη την Ελλάδα συναντιούνται στη λίστα των νικητών, με κοινή συνισταμένη την ξεχωριστή ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν.
Στις δύσκολες στιγμές που διανύει ο τουρισμός παγκοσμίως, οι φετινοί νικητές των Tourism Awards αποτελούν δυναμικό παράδειγμα μαχητών, ενώ η ποιότητα του έργου τους αποτελεί νησίδα αισιοδοξίας για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού.
Τα 14 Platinum των Tourism Awards 2020
Την υψηλότερη βαθμολογία σε κάθε μία από τις 14 επιμέρους ενότητες των βραβείων απέσπασαν οι παρακάτω υποψηφιότητες, οι οποίες και διακρίθηκαν με Platinum βραβείο.
1. Strategy: ΤΕΜΕΣ Α.Ε. για τις νέες επενδύσεις στην Costa Navarino
2. Innovation: Attica Group για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης
3. Hotels&Resorts: Poseidonion Grand Hotel στις Σπέτσες
4. Specialty Travel: ΜΑΙΝΑΛΟΝ Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, για την υλοποίηση δικτύου μονοπατιών 1.000 χλμ τα οποία συνδέουν τους αρχαιολογικούς χώρους της Πελοποννήσου.
5. Guest Experience: Celestyal Cruises, για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και δραστηριότητες εν πλω
6. Travel: Mideast Travel Worldwide
7. Tourist Attractions: Windmills.gr, για την αναστήλωση 200 ανεμόμυλων και την ανάδειξη του αιολικού πάρκου του Οροπεδίου Λασιθίου
8. Architecture & Interior Design: Elastic Architects – Ever Eden Hotel, Ανάβυσσος
9. Greek Design: Anamnesia, για τα σουβενίρ της
10. Gastronomy: Aldemar Resorts – Sympossio Greek Gourmet Touring
11. Branding: Marketing Greece για την καμπάνια Oh My Greece | Unlock the Feeling
12. Digital Tourism: Ferryhopper για την online παρουσία της μηχανής αναζήτησης ακτοπλοϊκών δρομολογίων
13. Technology: LG Electronics για λύσεις που φέρνουν το Internet of Things στο ξενοδοχείο
14. Sustainability: Navarino Challenge των Active Media Group και Costa Navarino, για την εφαρμογή αρχών αειφορίας στην συγκεκριμένη διοργάνωση.
Ανάμεσα στα ηχηρά brands και τους φορείς που διακρίθηκαν φέτος περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, και οι Phaea Resorts, Hilton Athens, Grecotel Hotels&Resorts, H Hotels Collection, Μινωικές Γραμμές, Blue Star Ferries, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Περιφέρεια Θεσσαλίας, Δήμος Ηρακλείου, Navigator Travel, Όμιλος Μουζενίδη, Eurobank και LG.
Το έργο των νικητών αναγνώρισε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, που συνεχάρη «όλους όσους δίνουν τη μάχη καθημερινά, αδιάκοπα και σε όλα τα μέτωπα για το καλό του ελληνικού τουρισμού. Φέτος, η βράβευση των αρίστων έχει μεγαλύτερη σημασία από ποτέ. Οι άριστοι, οι ξεχωριστοί, οι καινοτόμοι, είναι αυτοί που μας καθοδηγούν σαν φάροι μέσα σε καιρούς αβεβαιότητας και σκοτεινιάς. Ο άριστος είναι αυτός που γίνεται παράδειγμα. Που ξεχωρίζει ακριβώς για να ωθήσει και να τραβήξει τους υπόλοιπους στο να προχωρήσουν. Και είναι ακριβώς στην επόμενη μέρα μιας μεγάλης κρίσης που θα ξεχωρίσουν οι πραγματικά άριστοι. Εκείνοι που θα προσφέρουν υπηρεσίες ακόμη πιο ποιοτικές, ακόμη πιο πρωτότυπες, ακόμη πιο σύγχρονες και ασφαλείς στους επισκέπτες της χώρας μας. Το παρόν αλλά και το μέλλον ανήκει σ’ αυτούς. Σ’ αυτούς που τολμούν να βλέπουν τον ήλιο μέσα απ’ τη συννεφιά. Σ’ αυτούς που πάνω απ’ όλα, βλέπουν έναν ξεχωριστό άνθρωπο στο πρόσωπο κάθε τουρίστα. Συγχαρητήρια στους νικητές. Συγχαρητήρια σε όλους. Το αξίζετε!» είπε.
Τη σύνδεση μεταξύ αριστείας και ηγεσίας επισήμανε από την πλευρά του στο μήνυμά του ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος. «Βιώνουμε πρωτόγνωρες συνθήκες που, τουλάχιστον η δική μας γενιά, δεν έχει ξαναδεί. Μια παγκόσμια υγειονομική κρίση που αλλάζει τη ζωή μας σε όλα τα επίπεδα. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, απαιτείται από όλους να δείξουμε τα ηγετικά μας χαρακτηριστικά. Να λειτουργήσουμε με τρόπο υπεύθυνο, ψύχραιμο και αποτελεσματικό σε όλα τα πεδία δραστηριότητάς μας -ατομικά και κοινωνικά, στην οικογένειά μας, στη δουλειά μας. Οι καιροί απαιτούν ηγεσία. Η ηγεσία απαιτεί αριστεία, δηλαδή υπεροχή, μεγαλοψυχία και γενναιότητα. Όλα τα παραπάνω είναι τα συστατικά που έχει ανάγκη και ο ελληνικός τουρισμός για να ανταπεξέλθει σε αυτήν τη δύσκολη συγκυρία. Να βγει νικητής από τη μεγάλη κρίση της πανδημίας. Είμαι αισιόδοξος ότι στο τέλος θα τα καταφέρουμε» τόνισε.
Τους νικητές συνεχάρη και η Μάγια Τσόκλη, πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, λέγοντας: «Αφού συγχαρώ όλους αυτούς που -με όραμα και σκληρή δουλειά- βραβεύτηκαν φέτος, μοιράζομαι μαζί σας τη σκέψη ότι η αβεβαιότητα που ζούμε μπορεί να γίνει και απελευθερωτική, με την έννοια ότι μας δίνει την ευκαιρία -εφόσον βέβαια παραμείνουμε στο παιχνίδι- να δοκιμάσουμε ιδέες και επιχειρηματικές συνταγές που είτε δεν τολμούσαμε, είτε δεν είχαμε κανέναν λόγο να δοκιμάσουμε πριν. Ας ελπίσουμε ότι ο χρόνος του εγκλεισμού μάς έκανε σοφότερους, ότι η πανδημία είναι μία ευκαιρία να επανεφεύρουμε τους εαυτούς μας και να απομακρυνθούμε από βαρίδια του παρελθόντος».
Στο winners.tourismawards.gr, το κοινό μπορεί να βρει πληροφορίες και φωτογραφίες για τα βραβεία αυτά, καθώς και βίντεο-δηλώσεις των νικητών, του υπουργού Τουρισμού και εκπροσώπων θεσμικών φορέων.
Τα Tourism Awards διοργανώνονται από το Hotel&Restaurant της Boussias Communications υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του ΣΕΤΕ και του ΞΕΕ. Χρυσός χορηγός των Tourism Awards είναι το ekdromi.gr. Χορηγός της κατηγορίας Travel είναι η Minoan Lines και Υποστηρικτής ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.