Skip to main content

Σαράντης: Aύξηση πωλήσεων 21% στο α’ τρίμηνο -Δυναμικές και οι επιδόσεις στην Ελλάδα

Σε 86,94 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις του ομίλου Σαράντη στο α΄ τρίμηνο του 2020 με αύξηση 21,04% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι με σημαντική ανάπτυξη σε ολόκληρη τη γεωγραφική περιοχή της δραστηριότητας του ομίλου, της Ελλάδας συμπεριλαμβανομένης.

Ειδικότερα, η Ελλάδα παρουσίασε πωλήσεις ύψους 29,82 εκατ. ευρώ συγκριτικά με 22,66 εκατ. ευρώ στο α’ τρίμηνο του 2019, αυξημένες κατά 31,57% ενώ οι ξένες χώρες, με συμμετοχή 65,70% στο σύνολο των πωλήσεων του ομίλου, σημείωσαν άνοδο πωλήσεων κατά 16,19% στα 57,12 εκατ. ευρώ.

Μετά το ξέσπασμα του Covid-19, ο όμιλος ενεργοποίησε προληπτικά μέτρα και σε συνδυασμό με τις θετικές επιδόσεις που παρατηρήθηκαν από τις αρχές του έτους, είχε ως αποτέλεσμα τβελτίωση της κερδοφορίας του.

Συγκεκριμένα, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 41,73%, στα 9,84 εκατ. ευρώ και το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 11,32% από 9,67% αντίστοιχα. 

Παρά τα εξαιρετικά αποτελέσματα του ομίλου κατά το α’  τρίμηνο του 2020, η διοίκηση παραμένει επιφυλακτική όσον αφορά στην εξέλιξη της εξάπλωσης του Covid-19 και στον αντίκτυπό της στην οικονομία και την κατανάλωση. Στο πλαίσιο αυτό και λόγω της συνεχιζόμενης χαμηλής ορατότητας, θα προχωρήσει στις εκτιμήσεις της για το Οικονομικό Έτος 2020 μετά την ολοκλήρωση του πρώτου 5μηνου του 2020. 

Eν κατακλείδι, ο όμιλος παραμένει προσηλωμένος στους μακροπρόθεσμους στόχους του επιδιώκοντας επιτάχυνση των πωλήσεών του, περαιτέρω βελτίωση των περιθωρίων κέρδους και συνεχή δημιουργία αξίας στους μετόχους του. Η στρατηγική του παραμένει αμετάβλητη, με έμφαση στην ανάπτυξη, είτε οργανική είτε μέσω εξαγορών, στις νέες στρατηγικές συνεργασίες, στην περαιτέρω γεωγραφική επέκταση, στην βελτιστοποίηση των λειτουργικών του εξόδων, στις οικονομίες κλίμακας, στις συνέργειες και στην λειτουργική μόχλευση (operating leverage).

naftemporiki.gr