Η Ναταλί Βαγιωνή, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Fresh Line, συνομίλησε με την Μαρία Σμιλίδου στην εκπομπή In Business του Naftemporiki TV για τον τζίρο και την ανάπτυξη της εταιρείας αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει.
«Μιλάμε για ανάπτυξη, αλλά εμείς της αγοράς δεν το νιώθουμε τόσο. Παγωμένη αγορά και στο Black Firday. Έχει μειωθεί το καταναλωτικό… Δεν έχει ο κόσμος να ξοδέψει όσα είχε», τόνισε η κ. Βαγιωνή, ενώ συμπλήρωσε πως, «Καλώς ή κακώς, σχεδόν το 60% του τζίρου έρχεται από τους τουρίστες. Φέτος δεν άφησαν τα χρήματα που όλοι είχαν υπολογίσει. Πρέπει λίγο να ποντάρουμε και στους Έλληνες. Τι κάνει και η εσωτερική οικονομία», είπε αναφορικά με την αγορά και την κατάσταση της τα τελευταία χρόνια.
Η σημαντικότερη πρόκληση
Όσον αφορά τις επενδύσεις, την παραγωγή και τις εξαγωγές, η κ. Βαγιωνή ανέφερε πως: «Παράγουμε εδώ και 20 χρόνια. Το ’25 θα γίνει μια επένδυση περίπου 300.000 ευρώ σε μηχανήματα», ενώ για τις εξαγωγές: «Εμείς εδώ και χρόνια είμαστε στην περιοχή των Βαλκανίων, έχουμε πάει προς Ασία. Τώρα ανοίξαμε και την Μαλαισία, είμαστε και Σιγκαπούρη, θέλουμε να πάμε και Χονκ Κονγκ».
Οι προκλήσεις είναι πολλές, αλλά ως σημαντικότερη ξεχώρισε την μη πιστότητα του καταναλωτή και την έκλειψη της διαφήμισης: «Δεν συνδέεται πια ο καταναλωτής με κάτι. Δεν υπάρχει πιστότητα. Σε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι δεν έχει πια αντίκτυπο και η διαφήμιση».