Skip to main content

Skroutz: Τι ψώνισαν οι χρήστες του διαδικτύου κατά τη φετινή Black Friday

Ο όγκος των προϊόντων που πωλήθηκαν από την πλατφόρμα την περίοδο της εβδομάδας Black Friday ξεπέρασε τις 620.000

Αύξηση κατά 21,52% σε σύγκριση με το 2022 παρατηρήθηκε στη μέση τιμή του καλαθιού αγορών του Skroutz κατά τη φετινή Black Friday, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέλυσε η Ομάδα Business Intelligence της πλατφόρμας.

Αναφορικά με την εξέλιξή των τιμών, συνολικά το 22,78% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, ενώ μόλις το 9,39% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές σε σύγκριση με την προηγούμενη εβδομάδα από την Black Friday. Το υψηλότερο ποσοστό προϊόντων που αγοράστηκαν φθηνότερα (36,44%) παρουσίασε κατηγορία «Μόδα».

Οι κατηγορίες προϊόντων που ξεχώρισαν

Ο όγκος των προϊόντων που πωλήθηκαν από την πλατφόρμα την περίοδο της εβδομάδας Black Friday ξεπέρασε τις 620.000, σημειώνοντας αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι. Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Υγεία-Ομορφιά» σημείωσαν τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών φέτος, ενώ οι κατηγορίες «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα» ήταν οι πιο δημοφιλείς ως προς τις επισκέψεις χρηστών.

Σημειώνεται ότι για πρώτη φορά, η Skroutz παρουσίασε την “Black Friday Wishlist” ώστε να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή. Με την ενέργεια αυτή κάθε φορά που οι χρήστες της πλατφόρμας πρόσθεταν προϊόντα στα «Αγαπημένα» τους, αυτά έμπαιναν αυτόματα και στη λίστα “Black Friday Wishlist”. Το Skroutz συγκέντρωσε τα προϊόντα αυτά, εντόπισε εκείνα που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των χρηστών και  επικοινώνησε με τα συνεργαζόμενα καταστήματα πετυχαίνοντας καλύτερες τιμές.

Οι παραδόσεις που έγιναν κατά την περίοδο της Black Friday σε ένα Skroutz Point σημείωσαν αύξηση κατά 108,94%.