Skip to main content

To Lenovo Official Store αντιπροσωπεύει μια νέα εποχή για την Lenovo στην Ελλάδα

Με αφορμή το νέο Lenovo Official Store που ξεκίνησε την λειτουργία του πρόσφατα στο 3ο επίπεδο του The Mall Athens, είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε μία συζήτηση με τον Γενικό Διευθυντή της Lenovo για Ελλάδα και Κύπρο, κο Παναγιώτη Μακρυνιώτη, για τις τάσεις στην τεχνολογία, τις προκλήσεις με τις όποιες βρισκόμαστε αντιμέτωποι στην meta covid εποχή και πολλά άλλα.

Ποιες ανάγκες των καταναλωτών έρχεται να καλύψει το πρώτο Lenονο Official Store στην Αθήνα, που πρόσφατα ξεκίνησε τη λειτουργία του;

To Lenονο Official Store στην Αθήνα δημιουργήθηκε για να αποτελέσει τον χώρο έκθεσης όλων των προϊόντων υψηλής τεχνολογίας της εταιρίας, να τα φέρει πιο κοντά σε όσους αναζητούν να βρουν τη συσκευή που θα απαντήσει στις ανάγκες τους και θα γίνει μέρος της καθημερινότητας και του τρόπου ζωής τους. Γιατί πλέον, η συσκευή laptop, tablet κοκ που έχουμε όλοι, δεν είναι πια μόνο εργαλείο. Είναι σημαντικό μέρος της καθημερινότητας.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στις σειρές επαγγελματικών προϊόντων ThinkPad – οι όποιες είναι η Νο1 επιλογή των C-LEVEL στελεχών παγκοσμίως και έως σήμερα δεν ήταν διαθέσιμες προς επίδειξη στο σύνολο τους, σε φυσικά καταστήματα.

Τι σηματοδοτεί αυτή η κίνηση της Lenονο;

To Lenονο Official Store αντιπροσωπεύει μια νέα εποχή για την Lenονο στην Ελλάδα. Η Lenoνο τα τελευταία χρόνια με νέα διοίκηση, νέο όραμα και νέα ομάδα, ακολουθεί πιστά μία στρατηγική εξωστρέφειας.

Στη Lenονο ακούμε προσεκτικά τους πελάτες μας και αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους, πριν κάνουμε το επόμενο βήμα. Μέσα από την άμεση επικοινωνία και το feedback που παίρνουμε, είναι ξεκάθαρο ότι η εμπειρία χρήσης μίας συσκευής Lenονο είναι εξίσου ουσιαστική με τις τεχνικές προδιαγραφές που διαθέτει. Για αυτό είναι βασικό, όσοι ενδιαφέρονται να αγοράσουν κάποιο από τα προϊόντα μας να μπορούν να το γνωρίσουν από κοντά. Σε αυτό το νέο μας βήμα, είναι μεγάλη χαρά που συνεργαζόμαστε με την Oktabit, έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς στην Ελλάδα.

Ποια είναι η τάση στις ηλεκτρονικές συσκευές στα είδη πληροφορικής και τι προτείνει η Lenovo; Ποιες τεχνολογίες που τώρα θεωρούνται niche, προβλέπει η Lenovo ότι μπορεί να αναπτυχθούν και να διεισδύσουν στην αγορά;

Οι γενικές τάσεις της αγοράς είναι τα ελαφρότερα, μικρότερα και πιο γρήγορα μηχανήματα. Με εξελιγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας και συνδεσιμότητας, αρκετά δυνατά για να υποστηρίζουν τις απαιτήσεις μίας απαιτητικής καθημερινότητας, ενώ παράλληλα να μπορούν να υποστηρίξουν τις ανάγκες για ψυχαγωγία, επικοινωνία και δημιουργία περιεχομένου.

Για προϊόντα που προορίζονται για επαγγελματική χρήση, η έμφαση δίνεται σε συσκευές και peripherals που βοηθούν στο multitasking, με μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας και με εξελιγμένα συστήματα επικοινωνίας, ιδιωτικότητας και ασφάλειας – όπως η ενσωματωμένη σουίτα χαρακτηριστικών ασφάλειας ThinkShield, που εξασφαλίζει την πλήρη προστασία της συσκευής και των αρχείων, τόσο σε επίπεδο hardware, όσο και software.

Τα υβριδικά μοντέλα εργασίας και το work-from-anywhere είναι οι τάσεις του αύριο και η Lenονο έχει ήδη παρουσιάσει ολοκληρωμένες λύσεις, οι οποίες διευκολύνουν και υποστηρίζουν ακόμα καλύτερα τα νέα αυτά μοντέλα εργασίας.

Αλλά, η επόμενη μέρα είναι ακόμα πιο φουτουριστική, μιας και ήδη μιλάμε για το metaverse Το metaverse ορίζεται ως ένας κοινός ψηφιακός χώρος, με ψηφιακές αναπαραστάσεις ανθρώπων και αντικειμένων. Στο μέλλον, το metaverse μπορεί να είναι μια άκρως καθηλωτική επέκταση του φυσικού κόσμου. Όσον αφορά στις επιχειρήσεις, το metaverse προσφέρει τη δυνατότητα να δημιουργήσουν έναν πιο βιώσιμο, διαδραστικό χώρο εργασίας. Νέα έρευνα της Lenονο, έδειξε ότι το σχεδόν οι μισοί εργαζόμενοι (44%), είναι πρόθυμοι να εργαστούν στο metaverse, ενώ πιστεύουν ότι η μετάβαση σε αυτό μπορεί να ωφελήσει την παραγωγικότητα στο χώρο εργασίας.

Ποιες είναι οι προκλήσεις που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού στην μετά- covid εποχή;

Δυο βασικές προκλήσεις είναι, αρχικά η ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων του πληθυσμού όπου, βάσει στοιχείων του Δείκτη Ψηφιακής Οικονομίας και Κοινωνίας της Ε.Ε. (D.E.S.I. 2021),  είμαστε κάτω από τον μέσο όρο σε πολλούς δείκτες. Είναι κάτι που  χρειάζεται να γίνει τόσο θεσμικά, όσο και από τις ίδιες τις εταιρείες και ισχύει τόσο για τους εργαζομένους, αλλά και για την εκπαίδευση. Στη Lenονο δίνουμε Ιδιαίτερη έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, γιατί είναι σημαντικό να αναπτύξει η επόμενη γενιά τις ψηφιακές δεξιότητες που χρειάζονται στον 21ο αιώνα. Ένα πρόσφατο παράδειγμα είναι η συνεργασία μας με πρωτοπόρα εκπαιδευτικά ιδρύματα στα οποία υπάρχουν ήδη πιλοτικές Τάξεις του Μέλλοντος,  όπου με τις λύσεις Lenονο η διδασκαλία γίνεται μία ουσιαστική εμπειρία μάθησης.

Μία δεύτερη, επίσης σημαντική, είναι αυτή του Sustainability. Όσο προχωρά η τεχνολογία, είναι σημαντικό να δίνουμε όλο και περισσότερο έμφαση στο περιβαλλοντικό αποτύπωμά μας. Στη Lenονο έχουμε ξεκινήσει σε διεθνές επίπεδο μία πρωτοβουλία –  ένα από τα πρώτα έργα του είδους του στην βιομηχανία του IT- για την αντιστάθμιση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Το Lenονο CO2 Offset Services δίνει την ευκαιρία στους πελάτες, αποκτώντας συσκευές από τις σειρές Think (ThinkPad & ThinkBook), να μπορούν να επιλέξουν να αντισταθμίσουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των νέων προϊόντων τους, μέσα από μία ευρεία λίστα προγραμμάτων αντιστάθμισης εκπομπών που είναι εγκεκριμένα από τον ΟΗΕ.

Για να υπολογιστεί το περιβαλλοντικό αποτύπωμα ενός προϊόντος, λαμβάνουμε υπόψη τις εκπομπές που δημιουργούνται κατά την κατασκευή, τη μεταφορά, αλλά και κατά την εκτιμώμενη χρήση του για ένα διάστημα πενταετίας, προσφέροντας έτσι έναν απλό και ξεκάθαρο τρόπο συνεισφοράς σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

Ποιο είναι το μερίδιο αγοράς της Lenονο; Πώς διαμορφώθηκαν τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας κατά την οικονομική χρήση του 2021 και ποιοι είναι το πλάνο σας για το 2022;     

H Lenονο είναι διεθνώς σταθερά πρώτη στις προτιμήσεις, τόσο των εταιρικών όσο και των οικιακών χρηστών. Στην Ελλάδα, έχει επίσης ηγετική θέση στην αγορά, κατέχοντας πρωτιές σε πολλές κατηγορίες. Αξίζει να σημειωθεί πως κατέχει την πρώτη θέση, με 40% μερίδιο αγοράς στα convertible, (συσκευές laptop που μετατρέπονται σε tablet, με την οθόνη τους να μπορεί να περιστραφεί 360 μοίρες), αλλά και το 30% του μεριδίου αγοράς στα gaming προϊόντα. Παράλληλα, τα έσοδα της προηγούμενης χρήσης, ξεπέρασαν τα 100 εκ. δολάρια.  

 Όλο αυτό είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς τόσο από τους ανθρώπους της Lenονο, αλλά και από τους συνεργάτες μας. Αξίζει σε όλους ένα μεγάλο μπράβο και είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσουμε να κινούμαστε με αντίστοιχους ρυθμούς και στο μέλλον.

Το πλάνο μας για την επόμενη χρονιά είναι να συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό, με αφοσίωση, δημιουργικότητα, συνέχεια και συνέπεια για περισσότερες πρωτιές σε όλες τις κατηγορίες.