Skip to main content

Dacia Spring: «Εισαγωγή» στην ηλεκτροκίνηση

Το Spring καθιστά την ηλεκτροκίνηση πιο απλή, -αρκεί να ξέρεις τι σου χρειάζεται-προσφέροντας όλα όσα είναι απαραίτητα στον πελάτη : σύστημα πλοήγησης, A/C, ηλεκτρικά παράθυρα, σύνδεση με smartphone

Το οδηγήσαμε πρόσφατα και μας άφησε με πολύ καλές εντυπώσεις, αφού ήταν ακριβώς αυτό που πρεσβεύει. Αμιγώς ηλεκτρικό, «κανονικό αυτοκίνητο» (και ο νοών νοήτω…) με αστικό προσανατολισμό, αλλά και δυνατότητα περιαστικής δράσης εφόσον έχει γίνει προγραμματισμός πού πάμε και πού φορτίζουμε, με λογικό κόστος κτήσης. To Dacia Spring είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia, που έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές, αφού το 2022 κατάφερε να γίνει το 3ο σε πωλήσεις λιανικής ηλεκτρικό στην Ευρώπη. Επίσης, έχει κερδίσει πολλά βραβεία, ειδικά στον τομέα της κατανάλωσης, ενώ του απονεμήθηκε η ανώτατη βαθμολογία των 5 αστέρων, από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό Green NCAP.

Στην ελληνική αγορά, σήμερα, η έκδοση Dacia Spring Electric 65 Extreme DCR κοστίζει 25.000€, ποσό που μετά την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά», πέφτει στα 18.950€. Παράλληλα, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia πλαισιώνεται από 8ετή εγγύηση (ή 120.000 χλμ.) για τη μπαταρία, 5ετή (ή 100.000 χλμ.) εργοστασιακή εγγύηση και 3ετή δωρεάν οδική βοήθεια. Συνεπώς, έχει κάθε λόγο η εταιρεία να λέει ότι είναι το φθηνότερο του είδους.

Εμείς δίνουμε έμφαση στην πρακτικότητα των καθημερινών μετακινήσεων και στην απόσβεση σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα, σε σχέση με πολλά άλλα EVs υψηλού κόστους που δεν είναι εύκολες επιλογές για το ευρύ κοινό. Το Spring καθιστά, όντως, την ηλεκτροκίνηση πιο απλή, -αρκεί να ξέρεις τι σου χρειάζεται χωρίς υπερβολικές απαιτήσεις-, προσφέροντας όλα όσα είναι απαραίτητα στον πελάτη (σύστημα πλοήγησης, A/C, ηλεκτρικά παράθυρα, σύνδεση με smartphone). Κάτω από το συμπαγές, SUV αμάξωμά του κρύβεται ένα άνετο αυτοκίνητο, με χώρους για 4 επιβάτες, μεγάλο χώρο αποσκευών (290 λίτρα) για τις διαστάσεις του (3,73 μ. μήκους) και ένας αποδοτικός και αξιόπιστος ηλεκτροκινητήρας.

Το ευέλικτο Spring διατίθεται στην κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση Extreme, η οποία συνδυάζεται αποκλειστικά με τον εντελώς καινούριο ηλεκτροκινητήρα ELECTRIC 65 (65hp/48kW). Ο νέος αυτός ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με ένα επίσης νέο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εξασφαλίζει δυναμικές επιταχύνσεις και κορυφαία ανάκτηση ενεργείας για μεγαλύτερη αυτονομία.

Χάρη στο νέο κινητήρα ELECTRIC 65, το Spring Extreme εξασφαλίζει αυτονομία της τάξεως των 220χλμ. (WLTP) σε μικτό κύκλο και 310χλμ. σε αστικό κύκλο (WLTP).

Η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνάει τις 14,5 kWh/100χλμ., νούμερο το οποίο πέφτει στο ασυναγώνιστο 10,4 kWh/100χλμ. όταν το Spring κινείται στην πόλη. Παράλληλα, με το καλώδιο και την πρίζα της έκδοσης Extreme η φόρτιση μπορεί να ολοκληρωθεί σε περίπου 13,5 ώρες, μέσω μια απλής οικιακής παροχής ρεύματος, χρόνος που πέφτει σε κάτι λιγότερο από 60 λεπτά, αν αξιοποιηθεί η προαιρετική δυνατότητα ταχείας φόρτισης (DC), για μέχρι και το 80% φόρτισης της μπαταρίας.

Οι εκδόσεις Extreme, που βρίσκονται στην κορυφή της γκάμας Dacia, αποσκοπούν στο να προσελκύσουν νέους πελάτες που αναζητούν ένα τρόπο να απολαύσουν περισσότερο την ύπαιθρο.

Πιο συγκεκριμένα, η πλούσια έκδοση Extreme του νέου Dacia Spring, πέραν του πλήρους εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει, ξεχωρίζει για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, μεταξύ των οποίων, τμήματα του αμαξώματος και του εσωτερικού βαμμένα σε χάλκινη απόχρωση (‘Copper Brown’), αυτοκόλλητες λωρίδες στις πόρτες, ειδική διακόσμηση στα προστατευτικά του κάτω μέρους των θυρών, ειδική εκτύπωση στα εμπρός ελαστικά πατάκια.