Το Facebook σταματά να στέλνει εργαζομένους να δουλέψουν σε γραφεία πολιτικών εκστρατειών κατά τη διάρκεια εκλογικών αναμετρήσεων, όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία.
Όπως αναφέρει το BBC, ο «βασιλιάς» των κοινωνικών δικτύων συνήθιζε να παρέχει εξειδικευμένο προσωπικό σε πολιτικές προεκλογικές καμπάνιες για να βοηθούν στην ανάπτυξη των εκστρατειών online διαφήμισης. Σημειώνεται πως ο digital director για την καμπάνια Τραμπ στις προεδρικές εκλογές του 2016 έχει πει πως η βοήθεια του Facebook τον βοήθησε να κερδίσει- ενώ το Facebook έχει αποκαλύψει ότι βοήθεια τέτοιου είδους είχε προσφερθεί και στη Χίλαρι Κλίντον, ωστόσο είχε αρνηθεί.
Η Google και το Twitter παρέχουν επίσης συμβουλευτικές υπηρεσίες σε πολιτικές εκστρατείες, ωστόσο δεν έχουν υποδείξει πως σκοπεύουν να τις σταματήσουν. Αντ’αυτού, το Facebook ανέφερε πως θα παρέχει δωρεάν συμβουλές όσον αφορά στη διαφήμιση σε όλα τα πολιτικά κόμματα μέσω της ιστοσελίδας του. Παρόλα αυτά, οι καμπάνιες θα είναι και πάλι σε θέση να λάβουν online στήριξη, ενώ η εταιρεία δεν απέκλεισε τις συναντήσεις με πολιτικούς.
Σημειώνεται πως το Facebook και το Twitter παραδέχτηκαν στις αρχές του Σεπτεμβρίου ότι τους χρειάστηκε περισσότερος χρόνος από ό,τι θα έπρεπε για να αντιμετωπίσουν τις εκστρατείες προπαγάνδας από το εξωτερικό με σκοπό την παρέμβαση στις αμερικανικές εκλογές. Επίσης, το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών και γενικοί εισαγγελείς πολιτειών θα είχαν συνάντηση μέσα στον μήνα για να συζητήσουν προβληματισμούς περί «σκόπιμης καταστολής της ελεύθερης ανταλλαγής ιδεών» από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, Τη συνάντηση αυτή συγκάλεσε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Τζεφ Σέσιονς, προκειμένου να «συζητηθούν οι αυξανόμενοι προβληματισμοί πως αυτές οι εταιρείες ενδεχομένως να βλάπτουν τον ανταγωνισμό και να καταπνίγουν σκόπιμα την ελεύθερη ανταλλαγή ιδεών στις πλατφόρμες τους».