Στην αγωγή αναφέρεται ότι το Twitter προσπάθησε να αντισταθμίσει την «σχετικά καθυστερημένη του είσοδο στην αγορά» επιλέγοντας ευρεσιτεχνίες της BlackBerry που αφορούσαν τόσο την κύρια εφαρμογή του Twitter όσο και τις διαφημίσεις της εν λόγω εφαρμογής. Συνολικά η BlackBerry θεωρεί ότι παραβιάστηκαν έξι κατοχυρωμένες ευρεσιτεχνίες.
Χαρακτηριστικό είναι ότι στην αγωγή αναφέρεται επίσης ότι το Twitter «κατόρθωσε να εκτρέψει τους καταναλωτές μακριά από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της BlackBerry» εντάσσοντάς τους στην δική της πλατφόρμα και κάνοντας κατάχρηση χαρακτηριστικών που μέχρι τότε είχαν καταστήσει το BlackBerry «κρίσιμη και εμπορική επιτυχία».
Από την πλευρά της Twitter δεν υπήρξε άμεση αντίδραση. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η BlackBerry υπήρξε ένας από τους πρώτους παρόχους υπηρεσίας μηνυμάτων (BlackBerry Messenger) ενώ απέκτησε τη φήμη της παρέχοντας ασφαλείς υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποκλειστικά μέσω των συσκευών της.
Παρά την εξαιρετική επιτυχία της στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η BlackBerry δεν κατάφερε να ανταπεξέλθει στις αλλαγές που έφεραν στην αγορά καταρχήν η Apple με τη σειρά συσκευών iPhone και συνακόλουθα η Samsung με τις συσκευές Galaxy και οι υπόλοιποι κατασκευαστές βέβαια που υιοθέτησαν το λειτουργικό σύστημα Android της Google.
Η τελευταία αγωγή κατατέθηκε σε περιφερειακό δικαστήριο του Λος Άντζελες ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι ανάλογες αγωγές έχουν κατατεθεί από την BlackBerry και εναντίον εταιρειών όπως η Facebook (υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης και μηνυμάτων) και η Snap (υπηρεσία μηνυμάτων), τον περασμένο Μάρτιο και Απρίλιο αντίστοιχα.
Βάσει της αμερικανικής νομοθεσίας ενδέχεται το σύνολο των παραπάνω αγωγών να θεωρηθούν «συγγενείς» και να εκδικαστούν από έναν δικαστή. Ήδη τον περασμένο Αύγουστο οι αγωγές της BlackBerry εναντίο των Facebook και Snap κρίθηκαν σχετικές μεταξύ τους.
Για την ιστορία θα πρέπει να αναφερθεί ότι η BlackBerry έχει αποχωρήσει από την αγορά των smartphones ήδη από το 2016 και πλέον επικεντρώνεται στο λογισμικό διαχείρισης φορητών συσκευών αλλά και σε πιο φουτουριστικούς τομείς όπως η παραγωγή λογισμικού για αυτό-οδηγούμενα οχήματα.