Skip to main content

Η Neptune Maritime Leasing αυξάνει τις χρηματοδοτήσεις

Η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, Costamare, συμφερόντων του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, είναι από τους βασικούς μετόχους της Neptune Maritime Leasing

Η πλατφόρμα αναπτύσσεται σταθερά, έχοντας σημαντικές συναλλαγές

Επεκτείνει την παρουσία της στη χρηματοδότηση της ναυτιλίας η Neptune Maritime Leasing. Η Lomar Shipping άντλησε μέσω της Neptune τα απαραίτητα κεφάλαια για την αγορά πέντε bulk carriers, όπως αποκάλυψε με ανάρτησή του στα social media ο CEO της Lomar Νικόλας Γεωργίου.

Ο CEO της Lomar, Νικόλας Γεωργίου, ο οποίος ανακοίνωσε τη χρηματοδότηση που έλαβε από τη Neptune Maritime Leasing για την αγορά των πέντε bulk carriers

Η Neptune έχει δύο επενδυτές. Βασικός (controlling) μέτοχος είναι η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία Costamare, συμφερόντων Κωστή Κωνσταντακόπουλου. Παράλληλα συμμετέχει και το Latsco Family Office, της οικογένειας της κ. Μαριάννας Ι. Λάτση.

Σύμφωνα τα οικονομικά στοιχεία του τρίτου τριμήνου της Costamare, η πλατφόρμα αναπτύσσεται σταθερά σε συνετή βάση, έχοντας συνάψει συναλλαγές χρηματοδοτικής μίσθωσης για 17 πλοία συνολικά, οι οποίες συμπληρώνονται από ένα υγιές πρόγραμμα που επεκτείνεται τα επόμενα τρίμηνα.

Σύμφωνα με τα ίδια αποτελέσματα, η Neptune Maritime συνέβαλε με 2,1 εκατ. δολάρια στα κέρδη εννεαμήνου της εταιρείας ύψους 276 εκατ. δολαρίων. Τα στοιχεία εξαμήνου της Costamare ανέφεραν ότι η Neptune Leasing έχει συνάψει συναλλαγές χρηματοδοτικής μίσθωσης συνολικής αξίας 120 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Neptune Maritime Leasing στην οποία η Costamare θα επενδύσει μέχρι 200 εκατ. δολάρια, ιδρύθηκε το 2021 από τον κ. Χάρη Αντωνίου, στέλεχος με μεγάλη εμπειρία στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση, με την υποστήριξη της οικογένειας Λάτση.

Η Neptune Maritime Leasing, η οποία έχει δύο επενδυτές, ιδρύθηκε το 2021 από τον κ. Χάρη Αντωνίου, στέλεχος με μεγάλη εμπειρία στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση

Σύμφωνα με τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας, οι δύο εταιρείες συνεργάστηκαν προκειμένου να ολοκληρωθούν αγορές του Manila Trader, χωρητικότητας 57.000 dwt (ναυπήγησης 2010), του 56.800 dwt Rome Trader (κατασκευής 2010), του 79.500 dwt Athens Trader, ναυπήγησης 2011, του 56.700 dwt Lima Trader (ναυπήγησης 2012) και του 57.000 dwt Oslo Trader, ναυπήγησης 2010.

Η Lomar έχει δηλώσει σε αναρτήσεις στο LinkedIn ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται τόσο με τη Neptune Maritime όσο και με την HCOB, καθώς μετατοπίζει την εστίασή της από τον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων προς τα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου και τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων.

Πριν αποκτήσει φέτος εννέα bulkers στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, η Lomar ολοκλήρωσε τον Οκτώβριο του 2022 την εξαγορά της Carl Buttner, γερμανικής ναυτιλιακής εταιρείας δεξαμενόπλοιων χημικών προϊόντων. Μια συμφωνία αξίας 160 εκατ. δολαρίων.

Παράλληλα, η Lomar την τελευταία τριετία έχει προχωρήσει σε σειρά πωλήσεων πλοίων εμπορευματοκιβωτίων – συμφωνίες αξίας, σύμφωνα με εκτιμήσεις, άνω του 1 δισ. δολαρίων.

Η Costamare

Η Costamare έχει επενδύσει περίπου 74 εκατ. δολάρια στη Neptune από το συνολικό μέγιστο ποσό των 200 εκατ. δολαρίων που είχε αναφέρει ότι θέλει να επενδύσει.

Στοιχεία της S&P Global, που επικαλείται η Tradewinds, δείχνουν ότι η Neptune Maritime συμμετέχει στη χρηματοδότηση τεσσάρων δεξαμενόπλοιων τύπου MR που ανήκουν στη ναυτιλιακή εταιρεία Super-Eco Tankers, καθώς και σε ένα πλοίο υποστήριξης που έχει ναυλωθεί στη Chevron από τη Nortrans Offshore με έδρα τη Σιγκαπούρη.