Skip to main content

Μετ’ εμποδίων τα πασχαλινά ψώνια στα εμπορικά κέντρα

Από τη μια μεριά η δυσπραγία, τόσο των καταναλωτών όσο και των επιχειρήσεων και από την άλλη το δυσλειτουργικό μοντέλο click away και click inside, όπως το χαρακτηρίζουν οι επαγγελματίες του εμπορίου, προσθέτουν αβεβαιότητες στην πασχαλινή αγορά.

Οι καταναλωτές μοιράζονται στα social media εμπειρίες από τα ραντεβού τους που καθυστερούν, ακόμη και σε μεγάλες αλυσίδες αλλά και την δυσφορία τους από την έντονη απουσία των καταστημάτων εστίασης. Εξάλλου, στα κλειστά εμπορικά κέντρα είναι κλειστή και η υπηρεσία take away, που διατίθεται σε ανοιχτά malls, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι αλλά και οι επισκέπτες των εμπορικών κέντρων να μην έχουν δυνατότητα να προμηθευτούν τα αναγκαία, όπως καταγγέλλει στο naftemporiki.gr με την ιδιότητά του ως μέλος του ΔΣ του ΣΕΛΠΕ, ο Δημήτρης Κωλέττας (Attrattivo).

Αναφορικά με τη λειτουργία των καταστημάτων με το μοντέλο των ραντεβού, σημειώνεται ότι ειδικά στις μεγάλες αλυσίδες τύπου Zara, Stradivarius, Berska κ.α., οι καταναλωτές καλούνται να κλείνουν τα ραντεβού τους αποκλειστικά ηλεκτρονικά και σε κάποιες άλλες και τηλεφωνικά. Στο απαντητικό μήνυμα, mail ή sms, οι καταναλωτές γνωρίζουν το χρόνο του ραντεβού και το διάστημα εντός του οποίου μπορούν να κάνουν αγορές. Ωστόσο παρατηρείται το φαινόμενο καταναλωτές να καθυστερούν να ολοκληρώσουν τις αγορές τους με αποτέλεσμα εντάσεις με τους ανθρώπους των καταστημάτων που ελέγχουν εισερχόμενους και εξερχόμενους πελάτες. 

Είναι σαφές ότι οι επιχειρήσεις δυσκολεύονται να απομακρύνουν πελάτες ενώ δεν έχουν ολοκληρώσει τις αγορές τους, διότι χρειάζονται το τζίρο. Έτσι, προσπαθούν να εξυπηρετήσουν με κάθε μέσο διεκδικώντας μερίδιο στην πίτα του 1,5 δισ. ευρώ της εορταστικής αγοράς, όπως προσδιόρισε την αξία της ο Βασίλης Κορκίδης, πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηρίου Συμβουλίου Αττικής και πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς. 

naftemporiki.gr