Skip to main content

Τρεις νέες υπηρεσίες σε εκθέτες από το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο

Τρεις νέες υπηρεσίες μέσω διαδικτύου προς όσους συμμετέχουν σε εκθέσεις του εξωτερικού, προσφέρει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλει για την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων προς τα μέλη του και μη.

Η πρώτη υπηρεσία αφορά στη Digital προβολή που αποσκοπεί στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και του αριθμού των επισκεπτών στην έκθεση. Το πακέτο προβολής περιλαμβάνει την κατοχύρωση ενός συγκεκριμένου Domain Name αποκλειστικά για την έκθεση, την δημιουργία ενός website single page, στην οποία δίνεται η δυνατότητα στον εκθέτη να επικοινωνήσει πληροφορίες για την εταιρεία του, τον αριθμό περιπτέρου στην έκθεση και την κάτοψη χώρου, καθώς και μια φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τις συναντήσεις/ραντεβού, μεταφρασμένο στην αγγλική γλώσσα. Επίσης, περιλαμβάνεται μια διαφημιστική καμπάνια GOOGLE ADWORDS διάρκειας 6 μηνών τόσο στο Search, όσο και στο Display (Banner) δίκτυο της Google για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας του site της έκθεσης.

Η δεύτερη υπηρεσία αφορά στο Branding και αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση της εικόνας και του τρόπου προβολής στην έκθεση. Ειδικοί στην επικοινωνία, το marketing και το branding θα βοηθήσουν κάθε ενδιαφερόμενο σε θέματα που αφορούν στην εταιρική του ταυτότητα, τις συσκευασίες των προϊόντων, την έντυπη προβολή, αλλά και τη διαδικτυακή παρουσία της εταιρείας. Οι εξειδικευμένοι συνεργάτες θα παρέχουν αξιολόγηση της υπάρχουσας εικόνας της επιχείρησης και του προϊόντος, προτάσεις βελτιστοποίησης της εικόνας και της προβολής, οικονομική προσφορά, δημιουργία προτάσεων και λύσεων, αλλά και την υλοποίηση του σχετικού έργου.

Η τρίτη υπηρεσία αφορά στο Site Creation και αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση της συνολικής εικόνας του εκθέτη μετά τη διοργάνωση, καθώς η παρουσία του στην έκθεση είναι απλά το πρώτο βήμα. Μέσω αυτής της υπηρεσίας ο ίδιος εξασφαλίζει μία σύγχρονη, περιεκτική,  σε τουλάχιστον δύο γλώσσες ιστοσελίδα, ενώ η διαδικασία που ακολουθείται είναι η εξής:

  • Αξιολόγηση του υπάρχοντος site
  • Συστάσεις για βελτιώσεις ή ανακατασκευή
  • Οικονομική προσφορά
  • Δημιουργία εικαστικών προτάσεων, site map
  • Δημιουργία προτάσεων και λύσεων
  • Υλοποίηση