Σεμινάριο

MASTERING EXPORT STRATEGY. Εξαγωγικός Σχεδιασμός - Στόχευση Αγορών - Στρατηγική Τοποθέτηση

Διεθνές Marketing & Εξαγωγές

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΙΤΗΣ

CJBS. GMCA ,MBA Corporate Strategy & Finance, BA Economics. International Business, Strategic & Performance Management. Executive Advisor & Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 16-17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018 και ώρες 16.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
350

Προνομιακή Τιμή για τους Συνδρομητές

Γενικές Πληροφορίες:

Το σεμινάριο έχει διάρκεια 12 ωρών και είναι προγραμματισμένο για την Τρίτη 16 και την Τετάρτη 17 Οκτωβρίου και ώρες 16:00-22:00.

Σε ποιούς απευθύνεται:

Στελέχη Πωλήσεων, Marketing & Business Development που θα ασχοληθούν με τις εξαγωγές, συμβούλους και επιστήμονες που θέλουν να εξειδικευθούν με το διεθνές εμπόριο, και κυρίως σε επιχειρηματίες που βλέπουν ευκαιρίες στο εξωτερικό και καλούνται να υλοποιήσουν πλάνα εξαγωγικής ανάπτυξης ξεκινώντας από μηδενική βάση, χωρίς να έχουν την απαιτούμενη εμπειρία.

Σκοπός σεμιναρίου:

Οι εξαγωγές μπορούν και πρέπει να πρωταγωνιστήσουν στο νέο οικονομικό μοντέλο ανάκαμψης της χώρας. Σήμερα που η εγχώρια αγορά συρρικνώνεται συνεχώς όλο και περισσότερο οι μοναδικές ευκαιρίες ανάπτυξης για τις ελληνικές επιχειρήσεις βρίσκονται εκτός συνόρων. Η βιωσιμότητα και η ανθεκτικότητά τους συνδέεται άμεσα με την παραγωγή και διάθεση διεθνώς ανταγωνιστικών προϊόντων και υπηρεσιών.

 

Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάσαμε ένα διήμερο πρόγραμμα - οδηγό συστηματικής διεθνούς ανάπτυξης για τον νέο εξαγωγέα. Τον προετοιμάζουμε για το δύσκολο διεθνές περιβάλλον εφοδιάζοντάς τον με την απαραίτητη τεχνογνωσία, τις απαιτήσεις και τις κατευθύνσεις του εξαγωγικού σχεδιασμού.

 

Το 1ο μέρος τον βοηθά να διακρίνει μεταξύ του «Θέλω» και του «Μπορώ». Παράλληλα του παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία Έρευνας και τη σύγχρονη μεθοδολογία Στόχευσης αγορών με πραγματικές δυνατότητες.

 

Tο 2ο μέρος εστιάζει στην εφαρμογή market-specific στρατηγικών ανάπτυξης. Στο χτίσιμο δηλαδή μιας βιώσιμης ανταγωνιστικής θέσης σε «τοπικό» επίπεδο. Αποφάσεις για το εάν και πόσο πρέπει να προσαρμόσει το Μείγμα Marketing στις συνθήκες της «εκεί» αγοράς κατέχουν κεντρική θέση στην προσπάθειά του αυτή κρίνοντας την επιτυχία της.

Θέματα σεμιναρίου:

Θα καλυφθούν οι παρακάτω ενότητες: 
Α.  Εξαγωγική Ετοιμότητα & Στρατηγική
• Κατανοώντας τους Στόχους και τη Φύση των Εξαγωγών
• Θέλω να Εξάγω. Είμαι Έτοιμος; Από Πού θα ξεκινήσω;
• Ανάλυση Μικρο – Ανταγωνιστικότητας & «Αλυσίδα Αξίας»
• Εξαγωγική Στοχοθέτηση & Σχεδιασμός

Β.  Στόχευση Αγορών & Στρατηγική Τοποθέτηση
• Πώς θα ανακαλύψω τις Καλύτερες Ξένες Αγορές για τα Προϊόντα μου;
• Ποιες Πληροφορίες χρειάζομαι; Που θα τις βρω; Από πού θα Ξεκινήσω;
• Εργαλεία Διεθνούς Έρευνας & Πηγές Εξαγωγικής Πληροφόρησης
• Σε πόσες αγορές θα «Στραφώ» και σε ποιες θα «Εστιάσω»;
• Ποιοτική & Ποσοτική Εκτίμηση «Ελκυστικότητας» 
• Αξιολόγηση & Ιεράρχηση «Υποψήφιων» Αγορών
• Ανάδειξη «Αγορών – Στόχων»
• Σύγχρονες Στρατηγικές Στόχευσης
• Benchmarking & Καθορισμός Ανταγωνιστικής Θέσης

Γ. Διαμόρφωση Μείγματος Marketing
Γ.1 Ανάπτυξη Εξαγώγιμου Προϊόντος
• Το Προϊόν ορίζει την Αγορά, τους Ανταγωνιστές, το Μείγμα Marketing
• Οπτική του Προϊόντος. «Επίπεδα «Αξίας & Συνεισφοράς»
• Είναι το Προϊόν μου Κατάλληλο για Εξαγωγή;
• Stress-Test Ανταγωνιστικότητας & Σημάδια «Προϊοντικής Ανεπάρκειας»
• Τυποποίηση ή Προσαρμογή;
• Άξονες Ανταγωνιστικής Διαφοροποίησης & Τοποθέτησης
• Πηγές Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
• Από το Προϊόν στο Brand. Στρατηγικές Διαχείρισης για τη δημιουργία Υπεραξίας
• Απαιτήσεις Συσκευασίας: Λειτουργικότητα & Επικοινωνία

Γ.2 Σχεδιασμός Διεθνούς Διανομής
• Go-to-Market Strategy. Μοντέλα Εισόδου σε Διεθνείς Αγορές. Κριτήρια Επιλογής
• Σχεδιασμός & Κάλυψη της τοπικής Αγοράς
• Ποιο «Κανάλι» είναι κατάλληλο για το Προϊόν μου και τις Δυνατότητές μου;
• Αξιολόγηση Έκτασης & Ποιότητας Διανομής
• Μορφές Εξαγωγών. Απευθείας στον Πελάτη ή μέσω Ενδιάμεσων;
• Αντιπρόσωποι & Διανομείς. Αξιώσεις, Διαπραγματεύσεις & Κριτήρια Επιλογής
• Αξιολόγηση & Διαχείριση Συνεργασιών. Συγκρούσεις & Εμπόδια Εξόδου
• Check List Αποτελεσματικής Διανομής

Γ.3 Τιμολογιακή Πολιτική Εξαγωγών
• Η διαφορετική Λογική της Εξαγωγικής Τιμολόγησης
• Παράγοντες που καθορίζουν τις Τιμές Διεθνώς. Ποιους μπορώ να ελέγξω;
• Τιμή Vs Αξία. Αξιολόγηση Ανταγωνιστικότητας της Τιμής
• Στόχοι & Στρατηγικές Τιμολόγησης 
• Μέθοδοι Καθορισμού των Τιμών
• Πώς ενσωματώνονται οι Εμπορικοί Όροι Incoterms ® 2010 στις Τιμές;
• Πώς διαμορφώνεται η Τιμή στα Στάδια της Μεταφοράς;
• Όροι Εμπορίου. Price Structure - Χτίσιμο Door-to-Door Τιμών 

Γ.4 Στρατηγική Διεθνούς Επικοινωνίας
• Πλαίσιο & Στόχοι Διεθνούς Επικοινωνίας 
• Σχεδιασμός του Διεθνούς Μείγματος Προβολής 
• Διαπολιτισμικές Προσαρμογές
• Διαχείριση Επωνυμίας (Brand Name) στις Ξένες Αγορές  
• Επιλογή Μηνύματος. Προτυποποίηση ή Προσαρμογή;
• «Push or Pull»? Προωθητικές Δράσεις & Στόχοι Πωλήσεων
• Αποτελεσματική Προσωπική Πώληση
• Check List Αποτελεσματικής Προώθησης
• Αξιοποίηση Εξαγωγικής Ιστοσελίδας

Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να επιτυγχάνεται η αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ εισηγητή και συμμετεχόντων και να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των τελευταίων πληρέστερα

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2105198264 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr