Skip to main content

Νέα συλλογή από την Audemars Piguet

Το λανσάρισμα της νέας συλλογής Code 11.59, παρουσία 120 καλεσμένων, γιόρτασε ο οίκος υψηλής ωρολογοποιίας Audemars Piguet στο Le Brassus της Ελβετίας.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το Code 11.59 της Audemars Piguet γράφει μια νέα σελίδα στην ιστορία του κατασκευαστή και αντιπροσωπεύει τον γενετικό του κώδικα. Ειδικότερα, το CODE αντιπροσωπεύει την Πρόκληση (Challenge), το Ανήκειν (Own), την Τόλμη (Dare) και την Ανάπτυξη (Evolve).

Όπως εξήγησε η πρόεδρος του δ.σ. της εταιρείας, Jasmine Audemars, «στην Audemars Piguet, διαρκώς προκαλούμε τον εαυτό μας να εξαντλήσουμε τα όρια της δεξιοτεχνίας. Έχοντας ένα ισχυρό πνεύμα ανεξαρτησίας, είμαστε περήφανοι που κατέχουμε τις ρίζες και την επικράτειά μας, τολμώντας να συνδυάζουμε την ακρίβεια με τη δημιουργικότητα. Πιστοί στην κληρονομιά μας, συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε διατηρώντας και ξαναγράφοντας τις παραδόσεις. Το 11.59 είναι συνεχώς ένα βήμα μπροστά, στο χείλος του αύριο».

Ως η σύγχρονη εξέλιξη του κλασικού, αυτή η συλλογή δίνει μια σύγχρονη εναλλαγή και μια ελαστικότητα στο κλασικό ρολόι, ενώ παράλληλα συνεχίζει τη μακρά ιστορία του κατασκευαστή που επικεντρώνεται στις μη συμβατικές μορφές και στους νέους σχεδιασμούς. Αποτελούμενο από 13 αναφορές, συμπεριλαμβανομένων πέντε επιπλοκών και έξι διαβαθμίσεων της τελευταίας γενιάς, αντιπροσωπεύει μία από τις σημαντικότερες εκδόσεις της Audemars Piguet.

Για τον διευθύνοντα σύμβουλο της Audemars Piguet, François-Henry Bennahmias, το Code 11.59 είναι προ πάντων μια ανθρώπινη ιστορία: «Αυτή η συλλογή απαιτούσε νέα εργαλεία και δεξιότητες για να επιτευχθεί ένας εξαιρετικός βαθμός τεχνικής και αισθητικής πολυπλοκότητας. Αναφέρεται στις ανθρώπινες προκλήσεις και τις παθιασμένες ιστορίες των αφοσιωμένων ωρολογοποιών που τόλμησαν να ακολουθήσουν τις πεποιθήσεις τους, ένωσαν τις δυνάμεις τους και επέμειναν, ξεπερνώντας πάντα τα όρια τους».

Η αποκάλυψη της συλλογής συνοδεύτηκε από διάφορες καλλιτεχνικές παραστάσεις, όπως χορούς και lightshows, καθώς και από την προβολή της ταινίας της εκστρατείας που δημιούργησαν οι Wilfrid Brimo και Marshmallow Laser Feast. Ο φωτισμός της εκδήλωσης έπαιζε με την οκταγωνική στρογγυλή του ρολογιού και την οκταγωνική αρχιτεκτονική, ενώ παράλληλα χρησιμοποιήθηκε το χαρακτηριστικό ροζ χρώμα της διαφημιστικής καμπάνιας με την υπέρυθρη φωτογραφία του Zak Van Biljon στην Vallée de Joux. Το λανσάρισμα του Code 11.59 από την Audemars Pigue έγινε στη φουτουριστική σπείρα του Musée Atelier που σχεδιάστηκε από τους Δανούς αρχιτέκτονες Bjarke Ingels Group (BIG), των οποίων η εσωτερική αρχιτεκτονική μελέτη αποκαλύφθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.