Skip to main content

Eurobank: Ξεκινά ο 4ος κύκλος του προγράμματος Egg

Με μεγάλη επιτυχία και αριθμό – ρεκόρ προκριθέντων ολοκληρώθηκε η διαδικασία επιλογής των νέων επιχειρηματικών ομάδων που θα συμμετάσχουν στον 4ο κύκλο του Προγράμματος Νεανικής Καινοτόμου Επιχειρηματικότητας egg.

Για πρώτη φορά στα τέσσερα χρόνια ζωής του egg, από τη διαδικασία αξιολόγησης προκρίθηκαν 31 επιχειρηματικές ομάδες οι οποίες εντάσσονται στο Πρόγραμμα, και συγκεκριμένα στη φάση grow αυτού, για ένα έτος, καλύπτοντας ευρύτατο φάσμα κλάδων της οικονομίας.

Οι 31 ομάδες που συμμετέχουν στο νέο κύκλο προκρίθηκαν μεταξύ 293 συμμετοχών και μετά από τέσσερα στάδια αυστηρής αξιολόγησης, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο και ολοκληρώθηκε τον Μάιο.

Οι επιχειρηματικές ομάδες θα εγκατασταθούν από τα τέλη Ιουνίου και για ένα χρόνο στο πλήρως εξοπλισμένο κτήριο του egg όπου θα απολαμβάνουν υποστηρικτικές υπηρεσίες, ουσιαστική επιχειρηματική κατάρτιση και πρόσβαση σε ένα δίκτυο διακεκριμένων μεντόρων, με σκοπό να μετατρέψουν την ιδέα τους σε επιχείρηση.

Συγκεκριμένα, οι επιχειρηματικές ομάδες που προτάθηκαν για ένταξη στο νέο κύκλο προέρχονται από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας, όπως ο Τουρισμός, το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, οι Aναδυόμενες Tεχνολογίες & Eφαρμογές Internet of Things (IoT), η Βιοτεχνολογία, η Πολιτιστική Bιομηχανία, οι Yπηρεσίες Υγείας, η Κοινωνική Επιχειρηματικότητα κ.α. 

Οι φετινές συμμετοχές χαρακτηρίζονται από σημαντικές ποιοτικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με τους αντίστοιχους προκριθέντες των προηγούμενων κύκλων  με σημαντικότερες:

  • Το ποσοστό των ομάδων του 1 ατόμου μειώθηκε από το 16,67% πέρυσι στο 12,90% φέτος.
  • Το ενδιαφέρον των επιχειρηματικών ομάδων για δέσμευση με φυσική παρουσία στο Πρόγραμμα, αλλά και για άμεση δημιουργία της επιχειρηματικής υπόστασης  σε βιώσιμη εταιρεία είναι σημαντικά αυξημένο.
  • Εντυπωσιακή αύξηση εκπροσώπησης της γυναικείας επιχειρηματικότητας, με το ποσοστό των προκριθεισών γυναικών να φτάνει φέτος το 36,36%  έναντι του αντίστοιχου  17,74% πέρυσι. Η σταθερή αναφορά και στήριξη  της γυναικείας επιχειρηματικότητας στο προφίλ του Προγράμματος έπαιξε καθοριστικό ρόλο στον διπλασιασμό των γυναικών στις επιχειρηματικές ομάδες.