Skip to main content

Nielsen: Άλλαζαν μάρκες καλλυντικών και αγόραζαν online οι Ελληνίδες στο lockdown

Οι Ελληνίδες βρήκαν την ευκαιρία να «ξεκουράσουν» την επιδερμίδα τους και τα μαλλιά τους στη διάρκεια του lockdown, επιστρέφοντας στα απολύτως βασικά, με το 74% να δηλώνει ότι υιοθέτησε πιο απλές ρουτίνες περιποίησης και ομορφιάς από ό,τι στο παρελθόν και το 79% να αναφέρει ότι μείωσε τα έξοδα για την αγορά ειδών προσωπικής περιποίησης και ομορφιάς. 

Η προσωπική περιποίηση και οι ρουτίνες ομορφιάς επηρεάστηκαν σημαντικά στο διάστημα αυτό στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της συνδρομητικής έρευνας που διεξήγαγε η Nielsen σε 800 γυναίκες άνω των 18 ετών.

Κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων διαβίωσης η πιστότητα στις μάρκες χαλάρωσε, καθώς οι Ελληνίδες ήρθαν σε επαφή, δοκίμασαν και επέλεξαν διαφορετικές μάρκες σε σχέση με τη προ – Covid εποχή. Ανάμεσα στις προϊοντικές κατηγορίες που εξετάστηκαν, το υψηλότερο ποσοστό αλλαγής μαρκών σημειώνεται στα προϊόντα περιποίησης προσώπου, με το 36% να αναφέρει ότι δοκίμασε μια διαφορετική μάρκα κατά τη διάρκεια του lockdown. Οι περιορισμένες συνθήκες διαβίωσης αλλάξαν και τη δυναμική των καναλιών αγοράς, καθώς καταγράφεται σημαντικό ποσοστό εκείνων που για πρώτη φορά χρησιμοποίησαν το ηλεκτρονικό κανάλι για τις αγορές προϊόντων προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς.

Για τη μετά lockdown εποχή, στη νέα κανονικότητα οι Ελληνίδες είναι επιφυλακτικές αναφορικά με τις επιλογές των προορισμών ομορφιάς, δηλώνοντας πως θα επισκέπτονται λιγότερο συχνά προορισμούς όπως πολυκαταστήματα, nail bars, ινστιτούτα ομορφιάς. Μερικά από τα σημαντικά προληπτικά μέτρα ασφάλειας που παίζουν ρόλο στην επιλογή προορισμών ομορφιάς είναι η αποστείρωση του εξοπλισμού, το προσωπικό να αλλάζει τα γάντια και τη μάσκα μετά από κάθε ένα πελάτη, καθώς επίσης να περιορίσουν στο ελάχιστο τον αριθμό των πελατών που εξυπηρετούνται ταυτόχρονα.

naftemporiki.gr