Skip to main content

ΚΡΙ-ΚΡΙ: 25,6% αύξηση τζίρου στο Q1

Σε 27,45 εκατ. ευρώ αυξημένος κατά 25,6% διαμρφώθηκε στο α’ τρίμηνο ο κύκλος εργασιών της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ, της οποίας τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 2,66 εκατ. ευρώ έναντι 2,29 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 4,48 εκατ. ευρώ έναντι 4,01 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων 3,55 εκατ. ευρώ έναντι 3,14 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν αύξηση +24,8%, αγγίζοντας τα 12,2 εκατ. ευρώ, επίδοση που αποδίδεται στη μεγέθυνση της αγοράς κατά 5,8%, στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς των επώνυμων γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων private label προϊόντων. Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώνεται πλέον, σε 16,6%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία IRI σε όγκο, Μαρ. 2020].

Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη +36,7%. Η συνολική αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα 12,2 εκατ. ευρώ, αποτελώντας το 50% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.

Βελτίωση στην αγορά παγωτού 

Τέλος, στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις εμφανίζουν μείωση σε 2,4 εκατ. ευρώ από 3,0 εκατ. ευρώ το 2019 [μείωση 19,3%]. Παρά το αρχικό έντονο πλήγμα που δέχτηκε η ελληνική αγορά παγωτού από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν, συνεπεία του COVID-19, η κατάσταση δείχνει σαφή σημάδια ανάκαμψης. Ήδη λοιπόν, στο διάστημα που ακολούθησε, η εικόνα στις εγχώριες πωλήσεις έχει αναστραφεί με αποτέλεσμα αυτές να εμφανίζονται προοδευτικά αυξημένες σε σχέση με πέρυσι.

naftemporiki.gr