Skip to main content

Γ. Διγενάκη (Authentics): Από τα σαπούνια της γιαγιάς, στην πρώτη πιστοποιημένη slow cosmetics ελληνική εταιρεία

Τι είπε στο κανάλι της Ναυτεμπορικής ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας

H ιδέα μιας κρητικιάς γιαγιάς να περιποιηθεί τα εγγόνια της μετατράπηκε σε εταιρεία σαπουνιών και μάλιστα στην πρώτη πιστοποιημένη SLOW COSMETICS ελληνική εταιρεία

«Την ιδέα την ξεκίνησε η μητέρα μου στην Κρήτη όταν γεννήθηκαν οι ανιψιές μου και ήθελε να τους προσφέρει κάτι αγνό, κάτι φυσικό», ανέφερε ο Γιάννης Διγενάκης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Authentics, μιλώντας στο κανάλι της Ναυτεμπορικής, και στην εκπομπή «In Business» με τη Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο.

‘Οπως εξήγησε ο κ. Διγενάκης, η μητέρα του «ξεκίνησε με το ελαιόλαδο της οικογένειάς μας να κάνει μπάρες σαπουνιού… Σιγά-σιγά άρχισαν να το ζητούν και οι φίλες της, είχε απήχηση»

«Στην αρχή δεν ήμουν πολύ «φαν» της ιδέας, αλλά τελικά άλλαξαν τα πράγματα», σημείωσε.

«Τα σαπούνια είναι 100% φυσικά, είναι χειροποίητα, vegan. Δεν χρησιμοποιούμε τίποτα σε κερί μέλισσας και η φιλοσοφία μας είναι zero waste policy. Δεν υπάρχει κανένα αποτύπωμα στο περιβάλλον… Αφότου ανέλαβα μετέτρεψα την καλλιέργεια σε βιολογική. Το ελαιόλαδό μας είναι πλέον πιστοποιημένο βιολογικό. Και όλο αυτό έτρεξε από το εισόδημά μου από τη εργασία μου, δυστυχώς δεν είχα καμία χρηματοδότηση» τόνισε ο κ. Διγενάκης.

«Σιγά σιγά λόγω βιωσιμότητας ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε κεραλοιφές πάντα σε vegan συνθέσεις, πλέον βγάζουμε κρέμες, έχουμε σαπούνι scrub, συνέχισε.  Όσον αφορά στις πρώτες ύλες, ο αδερφός μου ασχολείται με την οινοποίηση, οπότε έπαιρνα τα απόβλητα από το οινοποιείο. Το κουκούτσι από τη σύνθλιψη του σταφυλιού  το έβαζα στο σαπούνι και το έκανα scrub. Το zero waste το είχα από την αρχή και είναι πρωταρχικό ζήτημα  για όποια κίνηση κάνω».

Όσον αφορά για το τι σημαίνει για την Authentics, να είναι η πρώτη πιστοποιημένη SLOW COSMETICS ελληνική εταιρεία ο κ. Διγενάκης εξήγησε ότι αφορά σε εταιρείες με οικολογική συνείδηση, ηθική και βιώσιμες πρακτικές στον τομέα των καλλυντικών.

Για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας ο κ. Διγενάκης ανέφερε ότι στόχος του είναι να φτιάξει ένα επισκέψιμο χώρο, ένα εργαστήρι οπού θα το επισκέπτονται παιδιά μικρής ηλικίας, σχολεία και τουρίστες για να γνωρίσουν το ελαιόλαδο και την αξία του και την παραγωγή σαπουνιού.