Skip to main content

Διπλή βράβευση για την Data Communication στα Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Την πρώτη θέση κατέκτησε η Data Communication και στις δύο κατηγορίες στις οποίες έθεσε υποψηφιότητα στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2014.

Ειδικότερα η Data Communication κατέκτησε την πρώτη θέση τόσο στην κατηγορία «Ομάδα της χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών Front Line», αλλά και στην κατηγορία «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς: Μικρή ομάδα έως 40 φυσικά πρόσωπα».

Η Data Communication, η οποία θεωρείται ως μία από τις μεγαλύτερες και πιο αξιόπιστες εταιρείες πληροφορικής στην Ελλάδα, δραστηριοποιείται από το 1987 και διακρίνεται για την υψηλή της τεχνολογία, την αξιοπιστία των προϊόντων της και την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της.

«Η διπλή βράβευση αποτελεί επιστέγασμα της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της Data Communication και της συνεχούς επένδυσης στην ανάπτυξη πρωτοποριακών μεθόδων και κορυφαίων υπηρεσιών σε επίπεδο εξυπηρέτησης» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Παναγιώτης Βασιλειάδης.

«Έχοντας δημιουργήσει και εφαρμόζοντας  την ολοκληρωμένη πολιτική εξυπηρέτησης Customer Care 360ο, που περιλαμβάνει μια σειρά συγκεκριμένων, χρονικά προσδιορισμένων και επαναλαμβανόμενων δραστηριοτήτων και υπηρεσιών σε επίπεδο εξυπηρέτησης και υποστήριξης, διασφαλίζουμε ότι ο πελάτης μας θα είναι απόλυτα ικανοποιημένος από την 1η ημέρα της συνεργασίας του μαζί μας» είπε ο ίδιος και εξήρε το προσωπικό που στελεχώνει το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Σημειώνεται ότιη η Data Communication A.E. έχει ως αντικείμενο δραστηριότητας την παροχή ολοκληρωμένων λύσεων πληροφορικής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, καθώς και σε λογιστικά γραφεία. Εξειδικεύεται στην ανάπτυξη εφαρμογών λογισμικού διαχείρισης και συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλυτέρων ελληνικών εταιριών πληροφορικής όσον αφορά τις εγκαταστάσεις τυποποιημένου επιχειρησιακού λογισμικού, ενώ παράλληλα κατέχει την ηγετική θέση στην αγορά λογισμικού για λογιστικά γραφεία. Έχει διαθέσει περισσότερα από 36.000 προγράμματα σε 18.000 πελάτες, διαθέτει υποκαταστήματα στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, καθώς και πανελλαδικής εμβέλειας Πιστοποιημένο Δίκτυο Συνεργατών. Είναι Gold Certified Partner της Microsoft με την οποία έχει συνάψει στρατηγική συνεργασία και ο μόνος Gold CRM Partner στην Ελλάδα.

Όσον αφορά στο θεσμό των Εθνικών Βραβείων στην Εξυπηρέτηση Πελατών, αυτός πραγματοποιείται για 5η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).  Βασικός στόχος της εν λόγω πρωτοβουλίας είναι η ανάδειξη και βράβευση κορυφαίων πρακτικών στον τομέα εξυπηρέτησης μέσα από αντικειμενικές και διαφανείς διαδικασίες.