Tο YouTube Pulse, μία εκδήλωση με στόχο να εμπνεύσει και να εμπλέξει πάνω από 500 αντιπροσώπους διαφημιστικών εταιρειών και brands, προκειμένου να μοιραστεί μαζί τους τα πιο πρόσφατα δεδομένα και τις καλύτερες πρακτικές σχετικά με το πώς να αξιοποιούν στο έπακρο το YouTube στην επικοινωνία και στις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν, διοργάνωσε στην Αθήνα η Google.
«Πώς μπορεί όμως μία μάρκα να μεγιστοποιήσει το αντίκτυπο της στρατηγικής βίντεο μέσω YouTube; Πώς μπορεί να συνδεθεί με ένα κοινό, το οποίο συνεχώς μετακινείται online;», ήταν το σκεπτικό των διοργανωτών, την ώρα που το YouTube με περισσότερους από 1,9 δισ. συνδεδεμένους χρήστες τον μήνα, είναι η online πλατφόρμα βίντεο, μέσα από την οποία οι άνθρωποι παρακολουθούν καθημερινά πάνω από 1 δισ. ώρες περιεχομένου, συγκεντρώνοντας δισεκατομμύρια views.
Από τους κορυφαίους δημιουργικούς (Chris McCarthy – Google The Zoo, Billy Corbin – Unskippable Labs) έως τα καλύτερα στο είδος τους διαφημιστικά δίκτυα (TBWA) και τους πιο διακεκριμένους δημιουργούς του YouTube (Sorted Food, Janet Devlin), οι παρευρισκόμενοι στην εκδήλωση YouTube Pulse της Αθήνας ενημερώθηκαν σχετικά με τις πιο πρόσφατες τάσεις γύρω από το περιεχόμενο. Επίσης πληροφορήθηκαν για τους νέους τρόπους με τους οποίους οι διαφημιστές μπορούν να συνδέονται με το ισχυρότερα ενδιαφερόμενο κοινό τους, ώστε να πετύχουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στον τομέα τους.
Ο Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Google για Ελλάδα, Βουλγαρία, Κύπρο και Μάλτα δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το Prime Time δεν προσδιορίζεται πλέον από τον χρόνο, κατά τον οποίο μια εκπομπή βρίσκεται στον αέρα, αλλά από το πώς συνδέεται το περιεχόμενό της με το κοινό. Αυτό αντικατοπτρίζεται και μέσα από τις πάνω από 180 εκατομμύρια ώρες ημερήσιας παρακολούθησης περιεχομένου του YouTube, σε τηλεοπτικές οθόνες και μόνο. Όμως, το YouTube δεν είναι σε καμία περίπτωση μόνο ένα μέσο ψυχαγωγίας. Από εκμάθηση ντραμς και χορού και από προβολές αθλητικών γεγονότων, έως μαθήματα μαγειρικής ή βίντεο με προγράμματα γυμναστικής, κάθε άνθρωπος μπορεί να βρει κάτι για τον εαυτό του – κάτι που τον ενδιαφέρει και με το οποίο μπορεί να συνδεθεί. Όταν υπάρχει πρόθεση, έρχεται και το ενδιαφέρον και όπου υπάρχει ενδιαφέρον, ακολουθεί η δράση – και, μάλιστα, από ένα πλήρως συντονισμένο, αφοσιωμένο στις οθόνες των κινητών συσκευών, κοινό. Γι’ αυτό και οι μάρκες, θα πρέπει να θεωρούν τον ρόλο του YouTube κομβικό για τις στρατηγικές επικοινωνίας βίντεο που σχεδιάζουν».