Skip to main content

Beat: Επιστρέφει στο Μεξικό

Η Beat, μέλος του ομίλου Daimler, επεκτείνεται στη Λατινική Αμερική, προσθέτοντας την Πόλη του Μεξικού στις πόλεις που θα λειτουργεί τη νέα χρονιά. Στη συγκεκριμένη αγορά είχε εισέλθει και πριν από πέντε χρόνια, αλλά τώρα δηλώνει πιο έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις.  

Η εφαρμογή κλήσης ταξί στην Αθήνα και μέλος του ομίλου Daimler θα επεκτείνει την υπηρεσία στην Πόλη του Μεξικού το πρώτο τρίμηνο του 2019. Μιλώντας στο Bloomberg ο Νίκος Δρανδάκης, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Beat, ανέφερε ότι η εταιρεία ανοίγει τα γραφεία της στην Πόλη του Μεξικού και στοχεύει να εγγράψει στο δίκτυό της χιλιάδες οδηγούς ως την μέρα έναρξης της λειτουργίας της εφαρμογής στην τοπική αγορά. Η Πόλη του Μεξικού καθιστάται έτσι η τέταρτη πόλη της Λατινικής Αμερικής στην οποία θα δραστηριοποιείται η Beat το 2019.

Δραστηριοποιείται επίσης στη Λίμα (Περού), το Σαντιάγκο (Χιλή) και τη Μπογκοτά (Κολομβία).

«Δεν είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζουμε να επεκταθούμε στην Πόλη του Μεξικού. Πειραματιστήκαμε για μικρό χρονικό διάστημα εκεί πριν από πέντε χρόνια και γρήγορα ανακαλύψαμε πόσο δύσκολη είναι η συγκεκριμένη αγορά. Δεν είχαμε τότε τους πόρους για να πετύχουμε» δήλωσε ο Νίκος Δρανδάκης.

«Τώρα πιστεύουμε ότι το Beat έχει ό,τι χρειάζεται για να κερδίσει ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι της αγοράς της Πόλης του Μεξικού. Έχουμε ήδη ανταγωνιστεί μεγαλύτερους παίκτες σε άλλες αγορές και το ίδιο σκοπεύουμε να κάνουμε και τώρα». 

Με πληθυσμό 21,3 εκατομμύρια, η ευρύτερη Πόλη του Μεξικού είναι η μεγαλύτερη μητροπολιτική περιοχή του δυτικού ημισφαιρίου και η μεγαλύτερη ισπανόφωνη πόλη στον κόσμο. Το Beat αυτήν την περίοδο επανδρώνει την τοπική του ομάδα στην Πόλη του Μεξικού, η οποία θα απαρτίζεται αρχικά από 50 περίπου εργαζομένους, και σχεδιάζει στρατηγικές και καμπάνιες για την προσέλκυση οδηγών κι επιβατών.

Παράλληλα, η Αθήνα αναδεικνύεται σε κέντρο για την ανάπτυξη της τεχνολογίας του Beat. Στόχος της εταιρείας είναι να εξάγει πλέον την τεχνογνωσία και την τεχνολογία που αναπτύσσει στην Ελλάδα σε ολοένα και περισσότερες μεγαλουπόλεις στη Λατινική Αμερική. Για το σκοπό αυτό, η Beat έχει ήδη διπλασιάσει το προσωπικό της κατά τον τελευταίο χρόνο και στοχεύει να δημιουργήσει δεκάδες νέες θέσεις εργασίας στην Αθήνα το 2019.

naftemporiki.gr