Από την έντυπη έκδοση
Τα ισχυρά δίκτυα παιδικών παιχνιδιών εισέρχονται στο κέντρο της Αθήνας καθώς μετά τη “φθορά” της οικονομικής κρίσης, με τους άδειους δρόμους και τα δεκάδες λουκέτα στην Ερμού, στο Μοναστηράκι και άλλες γειτονιές, οι τιμές στην αγορά ακινήτων είναι πλέον πιο προσιτές για ελληνικά εμπορικά σήματα, ενώ ταυτόχρονα ενθαρρυντική είναι και η τουριστική κίνηση, η δραστηριότητα στο χώρο της εστίασης αλλά και η καταναλωτική αγορά που δείχνει κάποια (αμιδρά έστω) σημάδια ανάκαμψης.
Ειδικά η αγορά του παιχνιδιού που για πολλά χρόνια βρέθηκε εκτός εμπορικού κέντρου αναβιώνει, με το Μουστάκα – τον πρώτο αντιπροσωπευτικό παίκτη του κλάδου – να κάνει ντεμπούτο αυτό το μήνα. Ταυτόχρονα ο ηγέτης της αγοράς, με μερίδιο 40%, ο όμιλος Jumbo, που διαθέτει ένα ευρύτερο χαρτοφυλάκιο προϊόντων (47% των πωλήσεων είναι παιχνίδι, βρεφικά είδη και είδη βιβλιοχαρτοπωλείου) και βρίσκεται σε συνεχή παρακολούθηση των εξελίξεων στην αγορά ακινήτων, φέρεται να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για είσοδο στην αγορά του Αθηναϊκού κέντρου.
Οι κινήσεις αυτές ανοίγουν την αγορά παιχνιδιού σε περιοχές που γειτνιάζουν με την οδό Ανδριανού – όπου δρούσαν πολλές βιοτεχνίες κατασκευής και συναρμολόγησης παιχνιδιών – αλλά και στα μεγάλα πολυκαταστήματα Μινιόν, Αφοι Λαμπρόπουλοι κ.α. Τις τελευταίες δεκαετίες η αγορά άλλαξε καθώς τα εργοστάσια έκλεισαν και οι περισσότερες εναπομείνασσες βιοτεχνίες στράφηκαν στις εισαγωγές.
ΣΟΦΙΑ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ – [email protected]
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»