Σεμινάριο

ΠΩΛΗΣΗ, ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΩΝ & AFTER SALES SERVICE

Πωλήσεις - Εξυπηρέτηση πελατών

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΖΙΩΝΗΣ

Business Consultant & Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 23-24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2017 και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Κτίριο Ναυτεμπορικής, Λένορμαν 205, Κολωνός

Κόστος
Συμμετοχής
300

Έκπτωση 40% για τους συνδρομητές

Γενικές Πληροφορίες:

Το σεμινάριο έχει διάρκεια 10 ωρών. Και διεξάγεται 2 ημέρες την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017 και ώρες 17:00 - 22:00 και την Τρίτη  24 Οκτωβρίου  2017 και ώρες 17:00-22:00.

Σε ποιούς απευθύνεται:

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους αλλά και πεπειραμένους πωλητές, που θέλουν να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις ή και να βελτιώσουν τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις τους αναφορικά με την τέχνη των πωλήσεων αλλά και του χειρισμού αντιρρήσεων σε αυτές, σε διευθυντές πωλήσεων και marketing, σε εκπαιδευτές πωλητών αλλά και σε κάθε επαγγελματία που καλείται να βελτιωθεί σε επίπεδο τεχνικής πωλήσεων αλλά και  σε θέματα επαγγελματικής εξυπηρέτησης.
 

Σκοπός σεμιναρίου:

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η  Δημιουργία Στελεχών Πωλήσεων, υπεύθυνων για βασικούς πελάτες, που θα κατέχουν τη γνώση και τις δεξιότητες που απαιτούνται στο σύγχρονο / δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα:

  • Καλλιεργήσουν τις δεξιότητες, τη γνώση/ πληροφορία και τις τεχνικές που έχουν αναπτύξει
  • Κατανοήσουν πώς θα προσελκύσουν τον πελάτη σε διάλογο ώστε να εντοπισθούν και να ικανοποιηθούν οι ανάγκες του
  • Αποκτήσουν νέες δεξιότητες και τεχνικές για τον προγραμματισμό, την πώληση, το χειρισμό αντιρρήσεων  και την δημιουργία “άριστης” συνεργασίας με τον πελάτη
  • Επιδείξουν αυτές τις νέες δεξιότητες και τεχνικές με αναπαράσταση πραγματικών καταστάσεων (Role Play)
  • Θα προσεγγίσουν τον τρόπο εργασίας που υποδεικνύουν οι Άριστες Πρακτικές

Θέματα σεμιναρίου:

Ενότητα 1: Πωλήσεις

  1. Ο ρόλος του Customer Manager
  2. Τάσεις του Λιανεμπορίου / Ανάγκες του Πελάτη- Βασικοί Κωδικοί
  3. Δομημένη Εμπορική Πώληση
  • Θέτω τις σωστές ερωτήσεις- ακούω σωστά, μαθαίνω - πληροφορούμαι
  • Ιεράρχηση των αναγκών
  • Χαρακτηριστικά και Οφέλη
  • Διαδικασία πώλησης με αναπαράσταση πραγματικών καταστάσεων
  1. (Role Play) και Αξιολόγηση
  2. Οι τέσσερις τύποι Πελατών βάσει της συμπεριφοράς. (Κ-Ε-Σ-Π)
  3. Κατηγοριοποίηση πελατολογίου  ΑΒC ανάλυση!

Ενότητα 2: Χειρισμός Αντιρρήσεων

  1. Πωλήσεις, Προσφορά και Διαπραγμάτευση
  2. Προτάσεις για Εμπορικές Πωλήσεις / Επιχειρήματα ανάλογα με την Κατηγορία
  3. Ανάλυση Ισχύος
  4. Μεταβλητές / Λίστες
  5. Ανάλυση Κόστους-Οφέλους
  6. Διεξάγοντας διαπραγμάτευση
  7. Χειρισμός αντιρρήσεων

Ενότητα 3: After Sales service

  1. Χαρτογράφηση αποφάσεων και Ρόλοι
  2. Στρατηγική Διαχείρισης Επαφών
  3. Βασικοί Κωδικοί Παρουσίας στο Τελικό Σημείο Πώλησης
  4. Διαπροσωπικά Στιλ
  5. Οικοδόμηση Σχέσεων
  6. Στρατηγική Προσαρμογή της στρατηγικής μας με τους Πελάτες

 Ενότητα 4: Role Play

  1. Προετοιμασία για Role Play
  2. Role Play
  3. Πρακτική Εξάσκηση
  4. και Αξιολόγηση
  5. Ανασκόπηση βασικών γνώσεων

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ

  1. Συμμετοχικές Συζητήσεις και παρουσιάσεις
  2. Ομαδική και Μεμονωμένη Πρακτική Εξάσκηση
  3. Μελέτες πραγματικών περιπτώσεων
  4. Θα μάθετε από τους άλλους – θα συνεργαστείτε με τους συναδέλφους σας , θα αποτελέσετε μέλος μιας ομάδας
  5. Πρακτική Εξάσκηση-Ομαδική Εργασία, Role Plays
  6. Άριστη Διαχείριση Βασικών Λογαριασμών:
    • Διαδικασίες
    • Πρακτικές
    • Δεξιότητες
    • Tεχνικές

Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να επιτυγχάνεται η αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ εισηγητή και συμμετεχόντων και να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των τελευταίων πληρέστερα.

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 210 5198000, 210 5198264 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr