Σεμινάριο

ADVANCE SELLING TECHNIQUES

Πωλήσεις - Εξυπηρέτηση πελατών

Εισηγητής/Εισηγητές:

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΖΙΩΝΗΣ

Business Consultant & Trainer

αναλυτικό βιογραφικό

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 19-20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2017 και ώρες 17.00 - 22.00
Τόπος Διεξαγωγής:  Γραφεία της Ναυτεμπορικής στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (οδός Ι. Δραγούμη 8 & Τσιμισκή, 3ος όροφος)

Κόστος
Συμμετοχής
300

Τιμή Γνωριμίας: 240,00€ (έκπτωση 20%)

Γενικές Πληροφορίες:

Το σεμινάριο έχει διάρκεια 10 ωρών. Και διεξάγεται σε 2 ημέρες την Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017 και την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017 και ώρες 17:00-22:00.

Σε ποιούς απευθύνεται:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Διευθυντές πωλήσεων και προϊσταμένους πωλητών που θα ήθελαν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και τις εμπειρίες τους.
  • Στελέχη που θα αναλάβουν να διοικήσουν πωλητές ή να στελεχώσουν μια ομάδα πωλήσεων.
  • Πωλητές που θα αναλάβουν ομάδα ή που πωλητές που θα ήθελαν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους για να αναλάβουν μια θέση προϊσταμένου!
     

Σκοπός σεμιναρίου:

Το σεμινάριο θα δώσει στους συμμετέχοντες τα εργαλεία και τις μεθόδους, στη δύσκολη σημερινή πραγματικότητα, να βελτιώσουν τη ψυχολογία τους ώστε να φέρουν πιο εύκολα αποτελέσματα. Aκόμα και με τους πιο «δύσκολους» πελάτες!

Θέματα σεμιναρίου:

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα μάθετε:

  • Πως να γίνετε πιο συμβουλευτικοί και να προσθέσετε άξια στα προϊόντα / υπηρεσίες που διαθέτετε
  • Τα βήματα προς μια συμβουλευτική πώληση
  • Τη ψυχολογία στη διαδικασία του να κερδίσετε έναν πελάτη - διαγωνισμό που κυνηγούν και άλλοι
  • Τα 4 είδη πελατών βάσει  συμπεριφοράς (ΚΕΣΠ)
  • Πως να αποκτήσετε γνώση και του τι πραγματικά χρειάζεται ο πελάτης
  • Πως να αποκτήσετε επαγγελματικές σχέσεις με τους διαφορετικούς ανθρώπους  του πελάτη σας
  • Πως να ανταγωνισθείτε με την «αξία»: εστιάζοντας σε προστιθέμενες αξίες και όχι σε προϊοντικές αξίες
  • Πως να αποτυπώσετε σε ένα «χάρτη» τη δομή του πελάτη, έτσι ώστε να βρείτε τον «άνθρωπο κλειδί»
  • Πως να «επηρεάσετε» τους κατάλληλους ανθρώπους τη κατάλληλη στιγμή με το πιο κατάλληλο τρόπο
  • Πως να διαπραγματευτείτε και κερδίσετε χωρίς να χάσει απαραίτητα η άλλη πλευρά
  • Τι είναι στρατηγική και ποιες είναι οι 5 εναλλακτικές (κατά μετωπών, πλευρική, αναλυτική, αναπτυξιακή, και αμυντική)
  • Πως να επιλέξετε τη πιο κατάλληλη στρατηγική για το κατάλληλο πελάτη


ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

1. Το όλο πρόγραμμα είναι βασισμένο σε real cases (που θα δημιουργηθούν από τους συμμετέχοντες) 
2. Να εστιάσουμε στα απαιτούμενα ζητήματα με τους κατάλληλους ανθρώπους την κατάλληλη στιγμή
3. Να αναπτύξουμε και να δοκιμάσουμε ένα κατανοητό πλάνο για να επιτύχουμε την πώληση
4. Να επικοινωνήσουμε πιο αποτελεσματικά με την ομάδα μας
5. Να αλλάξουμε το επίκεντρο των πωλήσεων μας από βραχυπρόθεσμο σε μακροπρόθεσμο


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ / ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

1. Θα δοθούν σημειώσεις καθώς και έντυπα ενεργειών για ένα συγκεκριμένο λογαριασμό/πελάτη
2. Θα υπάρξουν ολοκληρωμένες παρουσιάσεις  και από τους συμμετέχοντες

Τα τμήματα μας είναι ολιγομελή ώστε να επιτυγχάνεται η αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ εισηγητών και συμμετεχόντων και να καλύπτονται οι εκπαιδευτικές ανάγκες των τελευταίων πληρέστερα.

Περισσότερες πληροφορίες

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο 2310241506 ή στο E-mail: seminars@naftemporiki.gr

εκδήλωση ενδιαφέροντος

Αν σας ενδιαφέρει το παραπάνω σεμινάριο και θέλετε περισσότερες πληροφορίες ή να δηλώσετε συμμετοχή, συμπληρώστε τα στοιχεία σας και πατήστε αποστολή.