Όταν κάποιος σκέφτεται «μηχανή αναζήτησης» στο μυαλό της συντριπτικής πλειοψηφίας έρχεται μόνο μια λέξη: Google.
Ωστόσο, προφανώς, ακόμα και ο κολοσσός…χρειάζεται κάποιες φορές βοήθεια: Σε διαφήμιση στην ιστοσελίδα καριερών της, εμφανίστηκε αγγελία με την οποία ζητείται manager για την ομάδα SEO της (search engine optimisation).
Οι υποψήφιοι θα έπρεπε να είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τεχνικές και πρακτικές για να διασφαλίζουν ότι οι υπηρεσίες/προϊόντα της εταιρείας θα είναι σε εμφανή σημεία όταν κάνουν αναζητήσεις.
Όπως επισημαίνεται σε δημοσίευμα του BBC, η δουλειά έχει ως στόχο να βοηθούνται οι υπηρεσίες της να προβάλλονται καλύτερα σε αντίπαλες μηχανές αναζήτησης, όπως το Bing και το Duck Duck Go.
Στην αγγελία αναφέρεται πως η συγκεκριμένη θέση να περιλαμβάνει τη διοχέτευση «organic traffic» για τη βελτίωση της θέσης σελίδων που περιέχουν προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρείας.
Οι υποψήφιοι χρειάζονται background στην επιστήμη υπολογιστών ή «αντίστοιχη πρακτική εμπειρία». Επίσης, σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι θα έπρεπε να έχουν γνώσεις πάνω στον τρόπο που λειτουργούν οι ιστοσελίδες και το πώς μπορούν να βελτιωθούν ώστε οι χρήστες να τα βρίσκουν χρήσιμα, να δίνουν link προς αυτά και να τα συστήνουν.
Η Google δεν προέβη σε σχόλια σχετικά με την αγγελία, υποστηρίζοντας ότι δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες για τις διαδικασίες προσλήψεών της.
Σημειώνεται ότι η Google παραμένει ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος των μηχανών αναζήτησης, αλλά σε κάποιες περιοχές αντιμετωπίζει αυξημένο ανταγωνισμό από άλλες εταιρείες.
Στη Βόρεια Αμερική έχει 67%, με το Bing να ακολουθεί με 20% και τη Yahoo στο 13%, ενώ στην Ευρώπη και την Κίνα έχει άνω του 90%.
Ωστόσο, ανοδική τάση παρουσάζουν νέα, μικρότερα ονόματα, όπως το Duck Duck Go, που δεν συλλέγουν δεδομένα για τους χρήστες ή δεσμεύονται να προστατεύουν την ιδιωτικότητά τους.