Η Virgin εξοικονομεί καύσιμα, χρήματα χάρη σε νέο λογισμικό

Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012 15:13
UPD:15:13

Η Virgin Atlantic διαπίστωσε, χάρη στο OSyS Fuel Efficiency System, ότι μπορεί να γίνει αποδοτικότερη κατανάλωση καυσίμου όσο το αεροσκάφος βρίσκεται στο αεροδρόμιο, αλλά και κατά τη διαδικασία αναμονής μέχρι την εξασφάλιση άδειας προσγείωσης, σε ημέρες και ώρες αιχμής.

A- A A+

Η Virgin Atlantic ανακοίνωσε ότι ένα νέο λογισμικό θα τη βοηθήσει στην εξοικονόμηση περίπου 25 εκατομμυρίων ευρώ από καύσιμα και στον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που παράγει κατά 92.000 - 100.000 τόνους το χρόνο.

Το λογισμικό αναπτύχθηκε από τη θυγατρική της Rolls - Royce, OSyS, και τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο. Ελέγχοντας περίπου 300 διαφορετικά σημεία κατά τη διάρκεια μιας πτήσης, υπολογίζει πώς τα καύσιμα θα μπορούσαν να έχουν χρησιμοποιηθεί με αποδοτικότερο τρόπο.

Η εταιρία διαπίστωσε, χάρη στο OSyS Fuel Efficiency System, ότι μπορεί να γίνει αποδοτικότερη κατανάλωση καυσίμου όσο το αεροσκάφος βρίσκεται στο αεροδρόμιο, αλλά και κατά τη διαδικασία αναμονής μέχρι την εξασφάλιση άδειας προσγείωσης, σε ημέρες και ώρες αιχμής. Επιπλέον εξοικονόμηση θα μπορούσε να επιτευχθεί μέσω των σχεδίων πτήσης, της τεχνικής των πιλότων, καθώς και με αλλαγές στη συντήρηση των αεροσκαφών.

Η Virgin Atlantic περιμένει περαιτέρω βελτιώσεις με τη συλλογή περισσότερων δεδομένων από το λογισμικό, αλλά και με την εισαγωγή νέων μέτρων εξοικονόμησης καυσίμου. Για παράδειγμα, μέσα στις επόμενες εβδομάδες στο στόλο της θα ενταχθούν επτά νέα Airbus A330, τα οποία είναι 15% αποδοτικότερα ανά επιβάτη σε σχέση με τα αεροσκάφη που αντικαθιστούν.

«Η κατανάλωση καυσίμου αποτελεί για εμάς το υπ΄ αριθμόν ένα περιβαλλοντικό θέμα, ενώ πρόκειται και για σημαντικό ζήτημα οικονομικής φύσης», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Στιβ Ρίτζουεϊ. «Εργαστήκαμε σκληρά για να αναπτύξουμε καινοτόμες λύσεις στο συγκεκριμένο τομέα και αυτό έχει φέρει μεγάλα οφέλη σε δύο μέτωπα, καθώς μειώνουμε το αποτύπωμα άνθρακα και ταυτόχρονα πετυχαίνουμε την εξοικονόμηση χρημάτων για την εταιρία».

Παρότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο αυξήθηκαν ελαφρώς το 2011, ο όμιλος αναμένει σημαντική πτώση από το 2014, με την εισαγωγή περισσότερων νέων αεροσκαφών. Σύμφωνα με στελέχη, η Virgin Atlantic παραμένει σε τροχιά επίτευξης του στόχου για μείωση των εκπομπών κατά 30% μεταξύ 2007 και 2020.

Επιπλέον, μέσα στο 2013, θα γίνουν οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις με «πράσινα» καύσιμα, τα οποία η εταιρία θα αρχίσει να προμηθεύεται σε μεγαλύτερες ποσότητες από το 2014.

Προτεινόμενα για εσάς

Δημοφιλή