Hangouts Chat: Αναβάθμιση του Hangouts της Google, ειδικά για χώρους εργασίας

Πέμπτη, 01 Μαρτίου 2018 17:27
Shutterstock

Το Hangouts Chat υποστηρίζει instant messaging ανά συσκευές μεταξύ εργαζομένων, περιλαμβανομένων ομαδικών συζητήσεων. Επίσης επιτρέπει στους χρήστες να ενσωματώνουν widgets για να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα από άλλα εταιρικά λογισμικά σε παράθυρα chat.

Η Google κυκλοφόρησε ένα update στο εργαλείο chat της, Hangouts, την Τετάρτη, αποσκοπώντας στο να το καταστήσει καταλληλότερο για χρήση σε χώρους εργασίας και να γίνει πιο ανταγωνιστικό σε εφαρμογές άλλων εταιρειών που κυριαρχούν στον χώρο, όπως εργαλεία της Microsoft και της Slack Technologies.

Το Hangouts Chat υποστηρίζει instant messaging ανά συσκευές μεταξύ εργαζομένων, περιλαμβανομένων ομαδικών συζητήσεων. Επίσης επιτρέπει στους χρήστες να ενσωματώνουν widgets για να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα από άλλα εταιρικά λογισμικά σε παράθυρα chat.

Η Google ανακοίνωσε την υπηρεσία τον περασμένο Μάρτιο, αλλά σημείωσε στο Reuters ότι θα ήταν διαθέσιμο προς όλους τους πελάτες για πρώτη φορά την Τετάρτη.

Το Hangouts βρίσκεται στο G Suite της Google, ένα πακέτο λογισμικού χώρου εργασίας που περιλαμβάνει εργαλεία email και επεξεργασίας κειμένου, για το οποίο πάνω από 4 εκατομμύρια επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο πληρώνουν μέχρι και 25 δολάρια ανά χρήστη κάθε μήνα.

Το Hangouts είχε λανσαριστεί ως δωρεάν υπηρεσία το 2013, ωστόσο η Google άρχισε να το προσαρμόζει για επιχειρήσεις όταν επέκτεινε τις προσπάθειές της στον εταιρικό χώρο.

«Το βλέπουμε ως τη δεύτερη ενσάρκωση του Hangouts» είπε ο Σκοτ Τζόνσον, διευθυντής product management της Google.

Ωστόσο, όπως σημειώνει το Reuters, οι επιχειρήσεις έχουν και άλλες επιλογές, με την εφαρμογή chat Slack να έχει ιδιαίτερα σημαντική θέση στον χώρο, όπως και το Teams της Microsoft.

Η Google διατηρεί τη δωρεάν έκδοση του Hangouts, όπως και στο Gmail και το Docs. Η επί πληρωμή έκδοση υποστηρίζει ομαδικές συζητήσεις με μέχρι και 8.000 συμμετέχοντες, ενώ τα μηνύματα σώζονται επ'αόριστον από default (αν και υπάρχει η δυνατότητα σχετικών ρυθμίσεων). Οι εταιρείες επίσεις μπορούν να συνδέουν τις βάσεις δεδομένων τους με το Hangouts Chat, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα ενσωμάτωσης λογισμικών από εταιρείες όπως η Salesforce.com Inc, η Dialpad Inc, η Kayak κ.α.

Οι πελάτες μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης, όπως «έξυπνα» εργαλεία κανονισμού συναντήσεων, και «έξυπνο» ημερολόγιο, με σύστημα προτείνει σημεία συνάντησης αφού πρώτα λάβει υπόψιν τη διαθεσιμότητα χώρων κ.α. Ακόμη, το Hangouts Chat συνδέεται με το Hangouts Meet, λογισμικό τηλεδιασκέψεων που η εταιρεία κυκλοφόρησε πέρυσι.

Προτεινόμενα για εσάς