Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα σύντομης διάρκειας για τον τομέα του Distillery Business σχεδίασαν και υλοποιούν -για πρώτη φορά σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια- το MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών μέσω του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικού μάρκετινγκ και επικοινωνίας, Ally.
Το πρόγραμμα, το οποίο ξεκινά στις 17 Φεβρουαρίου και θα έχει διάρκεια έξι εβδομάδες, έχει σκοπό να παρέχει στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες γνώσεις μαζί με μια σύγχρονη, σφαιρική ματιά του επιχειρείν στον τομέα του Distillery Business, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα θεωρίας και πρακτικών εφαρμογών.
Το πρόγραμμα αποτελεί ένα συνδυασμό διδασκαλίας και παρουσίασης πραγματικών case studies από εκπροσώπους επιτυχημένων επιχειρήσεων του χώρου. Στο πλαίσιο του προγράμματος θα καλυφθούν θέματα όπως το marketing και το management στην Ποτοποιία, η δημιουργία ενός brand, η προσέγγιση των media και οι εξαγωγές.
Έμπειροι καθηγητές του Πανεπιστημίου καθώς και κορυφαία στελέχη και επιχειρηματίες από το χώρο της ποτοποιίας θα παρουσιάσουν νέες πρακτικές και case studies.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων ποτοποιίας – αποσταγματοποιίας, στελέχη διαφημιστικών εταιριών με πελάτες από τον κλάδο, ποτοποιούς, μελλοντικούς ποτοποιούς, δημοσιογράφους και σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να ασχοληθεί στον εν λόγω κλάδο.
Για περισσότερες πληροφορίες και αιτήσεις συμμετοχής, επισκεφθείτε το http://kek.aueb.gr/el/normal/Program/9/ViewProgram .