Τον Μάιο 1919 ο μητροπολίτης Τραπεζούντας Χρύσανθος μαζί με αντιπροσωπεία Ποντίων μεταβαίνουν στο Παρίσι για να πάρουν μέρος στη Συνδιάσκεψη της Ειρήνης, σε μια προσπάθεια να προωθήσουν την ιδέα για τη δημιουργία Ανεξάρτητου Ποντιακού Κράτους. Ο μητροπολίτης ως επικεφαλής της αποστολής και αντιπρόσωπος του Οικουμενικού Πατριαρχείου υποβάλει σχετικό υπόμνημα επιχειρηματολογώντας υπέρ της δημιουργίας Αυτόνομης Δημοκρατίας … Συνεχίστε να διαβάζετε το 2 Μαΐου 1919: Το ιστορικό υπόμνημα του μητροπολίτη Χρύσανθου Τραπεζούντας για τη δημιουργία του Ανεξάρτητου Κράτους Πόντου.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί