Skip to main content

Η ζωή στα ταξί μετά τις επιθέσεις στην Κηφισιά

Του Μάκη Συνοδινού

Ανασφαλείς και απροστάτευτοι αισθάνονται οι οδηγοί ταξί όσο παραμένει ασύλληπτος ο άγνωστος που δολοφόνησε τον 52χρονο συνάδελφό τους στην Κηφισιά και τραυμάτισε άλλον έναν 32χρονο οδηγό ταξί στις 11 Φεβρουαρίου στην ίδια περιοχή.

Στην Κηφισιά κυρίως, όπου σημειώθηκαν οι επιθέσεις, οι οδηγοί αποφάσισαν να πάρουν μέτρα προφύλαξης και να φεύγουν από την πιάτσα ανά ζεύγη.

Έτσι το πρώτο ταξί που βρίσκεται στην πιάτσα και παίρνει κούρσα, το ακολουθεί για λόγους ασφαλείας το τελευταίο ταξί της πιάτσας.

«Πιάτσες με κάμερες και αστυνομικό»

«Οργανωμένες πιάτσες, με κάμερα και, αν είναι δυνατόν, να υπάρχει και ένας αστυνομικός τη νύχτα, θα ήταν μια καλή αρχή προκειμένου να νιώθουν ασφαλείς οι οδηγοί» υποστηρίζει ο Παναγιώτης Μαυρίκης, μέλος του ΣΑΤΑ και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Οδηγών Ταξί, ενώ προτρέπει τους συναδέλφους του να ενταχθούν σε Ραδιοταξί, καθώς, όπως υποστηρίζει είναι πιο ασφαλές μιας και το τηλεφωνικό κέντρο που δέχεται την κλήση του πελάτη για κούρσα, καταγράφει όλα τα στοιχεία του πριν του στείλει ταξί. 

«Ένας που έχει σκοπό να προβεί σε εγκληματική πράξη δεν θα πάρει ραδιοταξί και δεν θα δώσει τα στοιχεία του, το πρόβλημα είναι τι μπορεί να γίνει με ένα ταξί που πάει στον πόλεμο, που παίρνει κούρσα από τον δρόμο» σημειώνει χαρακτηριστικά.

Προστατευτικό διαχωριστικό τζάμι

«Τα αυτοκίνητά μας δεν έχουν τις προδιαγραφές ώστε να τοποθετήσουμε διαχωριστικά τζάμια όπως έχουν τα ταξί στην Αμερική. Είναι πιο μικρά με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτό. Συν ότι στο μέγεθος που έχουν τα αμάξια μας, σε περίπτωση ατυχήματος, πιθανόν να τραυματιστούν οι επιβαίνοντες. Για να μπουν διαχωριστικά θα πρέπει να αλλάξουμε τα οχήματα. Η συζήτηση για τα διαχωριστικά άνοιξε πριν 15 χρόνια αλλά δεν προχώρησε ούτε και από το υπουργείο» υποστηρίζει ο κ. Μαυρίκης.

«”Ραδιοαρβύλες” τα περισσότερα που ακούγονται για τον μανιακό»

Παράλληλα χαρακτηρίζει «ραδιοαρβύλες» της πιάτσας τα περισσότερα που έχουν ακουστεί τις τελευταίες μέρες όσον αφορά τον δολοφόνο και τη σχέση που πιθανόν έχει με τα ταξί, ενώ υποστηρίζει ότι η Αστυνομία δεν έχει δώσει ακόμη  πληροφορίες στην ομοσπονδία όσον αγορά την εξέλιξη των ερευνών.

«Ακούγονται πολλές “ραδιοαρβύλες” όσον αγορά τον μανιακό αλλά δεν στοιχειοθετούνται από πουθενά. Δεν υπάρχουν στοιχεία ότι είναι πρώην ταξιτζής ή ότι στήνει παγίδες σε ταξί Μερσεντές. Εγώ ξέρω ότι το ένα από τα δυο ταξί ήταν Skoda» λέει ο κ. Μαυρίκης.