«Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται» προειδοποιούσαν οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο

Μόλις τρεις εβδομάδες πριν από την τραγωδία στα Τέμπη οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο έκρουαν τον κώδωνα ότι «όσο δεν παίρνονται μέτρα προστασίας στους εργασιακούς χώρους και την ασφαλή λειτουργία και κυκλοφορία των τρένων, τα ατυχήματα δεν έχουν τελειωμό». Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση των εργαζομένων: «Αθήνα, 07/02/2023 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Μέτσοβο: Βίντεο από τη στιγμή της πτώσης του … Συνεχίστε να διαβάζετε το «Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται» προειδοποιούσαν οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο.