Δελτία Τύπου

Παρασκευή, 19 Οκτωβρίου 2018
16:26
Η INTERAMERICAN κοντά στους «Μικρούς Ροβινσώνες» της ΕΛΕΠΑΠ και φέτος

Για τρίτη χρονιά, η INTERAMERICAN υποστήριξε με τις υγειονομικές υπηρεσίες της το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μικροί Ροβινσώνες», που υλοποιούν η Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση «ART εμείς/ Greece4all» και η Ελληνική Εταιρεία Προστασίας και Αποκαταστάσεως Αναπήρων Προσώπων (ΕΛΕΠΑΠ).

11:45
Ο Αντιπρόεδρος της Λουξ, κ. Πλάτων Μαρλαφέκας, ομιλητής στο 5ο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Επιχειρηματιών

Μεταξύ των 800 καλεσμένων επιχειρηματιών από 45 ευρωπαϊκές χώρες βρέθηκε ο κ. Πλάτων Μαρλαφέκας, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής Μάρκετινγκ και Εξαγωγών της Λουξ, στο 5ο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Επιχειρηματιών (ΕΚΕ) στις Βρυξέλλες στις 10 Οκτωβρίου 2018.

11:12
Η συγγραφέας του best seller «The Decoded Company: Know Your Talent Better Than You Know Your Customers» στην Αθήνα

H Digital Anthropologist Rahaf Harfush είναι η νέα keynote speaker του συνεδρίου «Leaders of Digital Economy», το οποίο διοργανώνει η KPMG, την Τρίτη 6 Νοεμβρίου, στο Grand Hyatt Athens.

Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2018
13:51
Η ΕΛΣΟΜΑ προσκαλεί όλες τις γυναίκες στις 25 Οκτωβρίου σε μία ημερίδα για την ενημέρωση γύρω από τον καρκίνο του μαστού

Με αφορμή τον μήνα κατά του Καρκίνου του Μαστού, η Ελληνική Συνεργαζόμενη Ομάδα Μελέτης Μαστού – ΕΛΣΟΜΑ, υπό την αιγίδα του EUROPA DONNA HELLAS και με υποστηρικτή και επίσημο χορηγό την ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ, διοργανώνει στις 25 Οκτωβρίου στις 17:00 μια ημερίδα αφιερωμένη σε όλες τις γυναίκες, με κεντρικό σκοπό την ενημέρωση και την πρόληψη.

12:38
Καινοτομία και προσέλκυση νέων ταλέντων οι κορυφαίες προτεραιότητες για τις οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ευρώπη

Οι οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ευρώπη είναι αισιόδοξες για το μέλλον αλλά πρέπει να γίνουν πιο ευέλικτες, να προσελκύσουν κορυφαία ταλέντα και να αναπτύξουν ταχύτερα αντανακλαστικά ως προς την καινοτομία, προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να συνεχίσουν να αναπτύσσονται.

12:30
«Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ»: ΕΝΑ ΕΠΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΚΑΦΕ

Ο brand ambassador της Nespresso, George Clooney, επιστρέφει όπως δεν τον έχετε ξαναδεί. Στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Nespresso, «Η Αναζήτηση», η οποία κάνει παγκόσμια πρεμιέρα σήμερα, ο ιππότης George Clooney φορώντας την πανοπλία του σώζει ένα μεσαιωνικό βασίλειο και αναζητά στους δρόμους της Νέας Υόρκης τη μεγαλύτερή του επιθυμία, τον καλύτερο καφέ του βασιλείου. Συμπρωταγωνίστριά του είναι μία από τις πιο διάσημες ηθοποιούς του σινεμά, η Natalie Dormer.