Στ. Κασσελάκης: Καλωσορίζω τη Μαρία Καρυστιανού στην ενεργό πολιτική – Και οι δύο διεκδικούμε την κάθαρση του πολιτικού συστήματος

«Κάθε νέα πολιτική πρωτοβουλία από δημοκρατικούς πολίτες είναι ανάσα για τη Δημοκρατία», σημειώνει σε δήλωσή του ο πρόεδρος του κόμματος «Δημοκράτες-Προοδευτικό Κέντρο», Στέφανος Κασσελάκης, με αφορμή την ανακοίνωση ίδρυσης του κινήματος της Μαρίας Καρυστιανού. «Και η Δημοκρατία μας ασφυκτιά από το αμαρτωλό παρελθόν συγκεκριμένων κομμάτων και πολιτικών τζακιών. Η ώρα της τιμωρίας πλησιάζει», προσθέτει. Αναφερόμενος … Συνεχίστε να διαβάζετε το Στ. Κασσελάκης: Καλωσορίζω τη Μαρία Καρυστιανού στην ενεργό πολιτική – Και οι δύο διεκδικούμε την κάθαρση του πολιτικού συστήματος.