«Κάθε νέα πολιτική πρωτοβουλία από δημοκρατικούς πολίτες είναι ανάσα για τη Δημοκρατία», σημειώνει σε δήλωσή του ο πρόεδρος του κόμματος «Δημοκράτες-Προοδευτικό Κέντρο», Στέφανος Κασσελάκης, με αφορμή την ανακοίνωση ίδρυσης του κινήματος της Μαρίας Καρυστιανού. «Και η Δημοκρατία μας ασφυκτιά από το αμαρτωλό παρελθόν συγκεκριμένων κομμάτων και πολιτικών τζακιών. Η ώρα της τιμωρίας πλησιάζει», προσθέτει. Αναφερόμενος … Συνεχίστε να διαβάζετε το Στ. Κασσελάκης: Καλωσορίζω τη Μαρία Καρυστιανού στην ενεργό πολιτική – Και οι δύο διεκδικούμε την κάθαρση του πολιτικού συστήματος.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί