Burger King: Επιθετική είσοδος και στην ελληνική αγορά

Σάββατο, 06 Δεκεμβρίου 2014 11:50
UPD:12:35
EPA/FACUNDO ARRIZABALAGA

Σημειώνεται ότι η Burger King, που ιδρύθηκε το 1954, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα fast food στις ΗΠΑ με πάνω από 14.000 σημεία.

Aπό την έντυπη έκδοση

Βλέψεις και στην ελληνική αγορά έχουν τα επιθετικά σχέδια επέκτασης της αμερικανικής αλυσίδας Burger King, που ανακοίνωσε τη δημιουργία κοινοπραξίας με την επωνυμία Burger King SEE S.A., η οποία θα αναλάβει την ανάπτυξη του σήματος σε Ιταλία, Πολωνία, Ελλάδα και Ρουμανία.

Ειδικότερα, η Burger King SEE S.A. έχει υπογράψει μια μακροπρόθεσμη σύμβαση master franchise και έχει τα δικαιώματα δικαιόχρησης σε όλες αυτές τις αγορές - ενώ ήδη έχει παρουσία σε αυτές, πλην της Ελλάδας. Ο Jose Cil, πρόεδρος της Burger King Worldwide σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, μίλησε με ενθουσιασμό για την απόφασή του να εισάγει το σήμα στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τον CEO της Burger King SEE S.A., Leo Leon, ο οποίος είναι μέρος της οικογένειας των Burger King για περισσότερα από 18 χρόνια.

Στα σχέδια της εταιρείας είναι η επιθετική ανάπτυξη του σήματος σε όλο το φάσμα της Νότιας και Ανατολικής Ευρώπης, με τη δημιουργία άνω των 10.000 νέων θέσεων εργασίας σε πέντε με επτά χρόνια. Βέβαια, αποτελεί στοίχημα γι’ αυτήν τόσο η διείσδυση στην ελληνική αγορά, όπου τα εγχώρια σήματα έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά ισχυροί αντίπαλοι πολυεθνικών κολοσσών, αλλά και στις υπόλοιπες αγορές όπου επιχειρείται ουσιαστικά επανατοποθέτηση του σήματος.

Υπενθυμίζεται ενδεικτικά ότι στη Ρουμανία τα τελευταία King Burger έκλεισαν το 2012 από την Atlantic Restaurant System που είχε τότε τα δικαιώματα franchise.

Σημειώνεται ότι η Burger King, που ιδρύθηκε το 1954, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα fast food στις ΗΠΑ με πάνω από 14.000 σημεία, ενώ πριν από λίγους μήνες συμφώνησε να εξαγοράσει την Tim Hortons, έναντι 11 δισ. δολ., σε μία προσπάθεια να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη αλυσίδα fast food παγκοσμίως.

Σ. ΕMΜΑΝΟΥΗΛ - semm@naftemporiki.gr

Προτεινόμενα για εσάς

Σχολιασμένα