Η Ryanair σημείωσε ζημιές- ρεκόρ  

Δευτέρα, 17 Μαΐου 2021 10:51
UPD:13:56
REUTERS/CHRISTIAN HARTMANN

Τις  μεγαλύτερες ζημιές μετά φόρων στην 35χρονη ιστορία της ανακοίνωσε η low cost αεροπορική εταιρία Ryanair, καθώς η κρίση του κορωνοϊού «έπαυσε» τα διεθνή ταξίδια. Παρόλα αυτά η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους της Ευρώπης διατηρεί τις ελπίδες της για ισχυρή ανάκαμψη τους επόμενους μήνες.

Ο αερομεταφορέας επανέλαβε ότι ο αριθμός των επιβατών φέτος θα είναι στο χαμηλότερο επίπεδο των 80-120 εκατ. Μια αύξηση που καταγράφηκε στις εβδομαδιαίες κρατήσεις από τις αρχές Απριλίου ενίσχυσε την αισιοδοξία του ότι έχει ξεκινήσει η ανάκαμψη στα αεροπορικά ταξίδια.

Οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί οδήγησαν σε πτώση 80% στους αριθμούς των επιβατών, στα 27,5 εκατ. και καθαρή απώλεια 815 εκατ. ευρώ στη χρήση που έληξε τον Μάρτιο με  τη Ryanair να χαρακτηρίζει αυτή τη χρονιά ως την πιο δύσκολη στην ιστορία της.

Το προηγούμενο έτος η αεροπορική εταιρία είχε μεταφέρει 148,6 εκατ. επιβάτες και είχε ανακοινώσει καθαρό κέρδος μόλις πάνω από 1 δισ. ευρώ

Τα νούμερα, ωστόσο, ήταν ελαφρώς καλύτερα από τις προσδοκίες των αναλυτών.

Κατά το πρώτο τρίμηνο από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, η αεροπορική εταιρεία αναμένει να μεταφέρει μόνο 5-6 εκατ. επιβάτες, καθώς οι κυβερνήσεις κρατούν τα σύνορά τους κλειστά.

Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν εναποθέσεις τις ελπίδες τους στα εμβόλια κατά του Covid-19, ανοίγοντας το δρόμο για την επιστροφή των διεθνών ταξιδιών στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ το καλοκαίρι, μετά από 15 μήνες. Όμως, η κυκλοφορία των νέων παραλλαγών του ιού αναγκάζει τις κυβερνήσεις να είναι προσεκτικές στο άνοιγμα των συνόρων τους.

Η Ryanair δεν έδωσε κανένα επίσημο guidance για τα κέρδη για το τρέχον οικονομικό έτος, αλλά είπε ότι είναι πιθανό να πλησιάσει το νεκρό σημείο.

«Όπως και με άλλες αεροπορικές εταιρείες στον κλάδο, πολλά εξαρτώνται από τη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών μέχρι το πικ του καλοκαιριού για να αναβιώσουν τα κέρδη», δήλωσε ο αναλυτής στο Bernstein, Ντάνιελ Ρόσκα.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από Financial Times

Προτεινόμενα για εσάς

Σχολιασμένα