Mars: Καμπάνια #HereToBeHeard για την Ισότητα των Φύλων

Τρίτη, 09 Μαρτίου 2021 11:26
UPD:11:33
beheard.mars.com

Τη νέα παγκόσμια καμπάνια #HereToBeHeard ανακοίνωσε πρόσφατα η Mars Inc., με στόχο να ενισχύσει τις φωνές όλων των γυναικών - ανεξαρτήτως φυλής, ηλικίας, σεξουαλικού προσανατολισμού, θρησκευτικών πεποιθήσεων και δεξιοτήτων - ώστε να συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός εταιρικού περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς και ενός κόσμου όπου όλες οι γυναίκες έχουν ευκαιρίες ανάπτυξης και εξέλιξης.

Το #HereToBeHeard αποτελεί μέρος του προγράμματος Full Potential της Mars, μιας πλατφόρμας που εστιάζει στην προώθηση δράσεων σχετικά με την ισότητα των φύλων στον χώρο εργασίας, τις κοινότητες από τις οποίες προμηθεύεται πρώτες ύλες και τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία. Με όχημα την καμπάνια, η Mars καλεί τις γυναίκες από όλον τον κόσμο να μιλήσουν και να προτείνουν οι ίδιες τις αλλαγές και τις συνθήκες εκείνες που πιστεύουν ότι θα δώσουν την ευκαιρία στις γυναίκες να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητές τους. Μέσα από τις απαντήσεις που θα συγκεντρωθούν, θα διαμορφωθούν συγκεκριμένες δράσεις που η Mars δεσμεύεται να εφαρμόσει - τόσο εντός της αξιακής της αλυσίδας όσο και στην ευρύτερη κοινωνία - για τη γεφύρωση του χάσματος και τη δημιουργία ίσων ευκαιριών μεταξύ των φύλων.

Το πρόγραμμα Full Potential υλοποιείται ήδη από τον Νοέμβριο του 2020 μέσα από μια σειρά δράσεων για την προώθηση της ισότητας των φύλων. Θέτοντας την ενσωμάτωση και τον σεβασμό της διαφορετικότητας στο επίκεντρο των δεσμεύσεων της, η Mars:

Έχει πετύχει ισότητα αμοιβών χωρίς διακρίσεις φύλου, μεταξύ των 130.000 εργαζομένων της, η πλειοψηφία των οποίων είναι γυναίκες.

Προωθεί την ίση εκπροσώπηση των φύλων στις ανώτερες διοικητικές ομάδες της εταιρείας. Το ποσοστό αυτή τη στιγμή αγγίζει το 43% και στόχος είναι να φτάσει στο 100%.

Διεύρυνε τη συνεργασία της με τον οργανισμό παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας CARE, για την ενδυνάμωση 50.000 ατόμων στις κοινότητες από τις οποίες προμηθεύεται η εταιρεία κακάο, οι κύριοι ωφελούμενοι των οποίων είναι γυναίκες. 

Συνεργάστηκε με το Ινστιτούτο Geena Davis και την UNStereotype Alliance για την εξάλειψη των προκαταλήψεων και των στερεότυπων βάσει φύλου στις διαφημίσεις της.

Εστίασε περαιτέρω στη διαφάνεια δημοσιοποιώντας την πρόοδο που σημειώνει η εταιρεία σε συνέχεια των σχετικών δεσμεύσεών της.

Την πρωτοβουλία σχολίασε η Victoria Mars, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mars και πρεσβευτής του προγράμματος «Full Potential» της εταιρείας καθώς και η Ανέλ Μόσχου, Senior CMI Manager Petcare, Mars Multisales.

naftemporiki.gr

Προτεινόμενα για εσάς

Σχολιασμένα