«Ελ. Βενιζέλος»: Οι αεροπορικές εταιρείες το ψήφισαν ξανά ως το καλύτερο 

Τετάρτη, 10 Απριλίου 2019 17:45
UPD:18:08

Την πρώτη θέση στην κατηγορία των +20 εκατ. επιβατών κατέκτησε εκ νέου με τις ψήφους των αεροπορικών εταιρειών το αεροδρόμιο της Αθήνας (ΔΑΑ «Ελ. Βενιζέλος»), στη μεγαλύτερη συνάντηση του κλάδου των αερομεταφορών «ROUTES Europe 2019» που πραγματοποιήθηκε στο Ανόβερο. 

Ξεπέρασε τον ανταγωνισμό αεροδρομίων από το Βέλγιο, τη Δανία, τη Γερμανία, τη Νορβηγία και τη Ρωσία.  

Τα βραβεία Routes είναι μοναδικά στο είδος τους, καθώς η ψήφος και η διαδικασία απόφασης ανήκουν αποκλειστικά στις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επιβραβεύουν την αριστεία στην αεροπορική ανάπτυξη παγκοσμίως.

Στην ίδια κατηγορία με το αεροδρόμιο της Αθήνας ήταν υποψήφια για διάκριση τα αεροδρόμια των Βρυξελλών (δεύτερο βραβείο), της Κοπεγχάγης, του Μονάχου, του Όσλο (Gardermoen) και της Μόσχας (Vnukovo).

Η φετινή υποψηφιότητα της Αθήνας απέσπασε το εγκώμιο των αεροπορικών εταιρειών-κριτών, εστιάζοντας ειδικά στην εντυπωσιακή ανάπτυξη (+11%) της επιβατικής κίνησης το 2018, με περισσότερους από 24,1 εκ επιβάτες. Παράλληλα, ο κόμβος της Αθήνας προσέλκυσε 62 νέα δρομολόγια τη χρονιά που πέρασε και καλωσόρισε τέσσερις νέες αεροπορικές εταιρείες. Επίσης, βάσεις στην Αθήνα δημιούργησαν η Volotea και η Ellinair, ενώ η Ryanair ξεκίνησε 21 συνδέσεις και η Aegean 15 νέα δρομολόγια. Επιπλέον, 13 εταιρείες αύξησαν τη δραστηριότητά τους σε 34 δρομολόγια. Ξεχωριστό έπαινο απέσπασε το βραβευμένο Σχήμα Κινήτρων του ΔΑΑ, το οποίο συμπεριλαμβάνει 13 διαφορετικές κατηγορίες και καλύπτει κάθε πιθανή αναπτυξιακή προσπάθεια από εταιρείες βάσης, χαμηλού κόστους ή παραδοσιακές.

«Η σπουδαία αυτή πρώτη θέση στα ιδιαίτερα ανταγωνιστικά βραβεία Routes Europe μας δίνει πάρα πολύ μεγάλη ικανοποίηση. Κυρίως, γιατί είναι μια διάκριση που προέρχεται από την ψήφο των αεροπορικών εταιρειών, που αφενός αναγνωρίζουν τα επιτεύγματα της ομάδας μας, αρχικά ως προς τις ενέργειές μας που έγιναν για την προσέλκυσή τους στο αεροδρόμιο της Αθήνας, αφετέρου για τις δράσεις που γίνονται διαρκώς ώστε η παρουσία τους να αναπτύσσεται συνεχώς και με επιτυχία» δήλωσε η Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

Προτεινόμενα για εσάς

Σχολιασμένα